Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 710 ggr
Pisan
0

SÅÅÅÅ ARRRGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Jag är så j-a arg! Har haft hantverkare (snickare, mattläggare, Anticimex) springandes här i lägenheten av och till i 5-6 veckor nu. Jag blir så trött på att de grisar ner så förbaskat! Här går jag och har fibro och kan knappt röra mig och så lämnar de lägenheten i det grisigaste skick - åt lilla mig, JAG skall städa upp efter dem! F-n. Det pyser ur öronen på mig.

Så, då fick jag det ur mig.

Trevlig helg allihopa! Glad

Rita-S
0

Trevlig hälg! Och ha lite salt i deras kaffe nästa vecka! :D

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Pisan
0

Bra tips!

Rita-S
0

Finns inget som forstör kaffe bättre enn salt, nu tänker jag av ätbara ofarliga saker ;) Där finns nog ett och annat man kan ha i kaffet som forstör det mer, diskmedel o så, men inte skall vi va jätteelaka, eller hur, vi skal ju bara va litegrann elaka ;)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur

Sara
0

Om man köper in hantverkstjänster så tycker jag gott de kan grovstäda efter sig. Lite damm odyl är väl ok.

Sara

Pisan
0

Saltet räcker nog. Jag tycker att de skall grovstäda. Speciellt när det är hyresvärden som har bestämt att det här skall göras, inte jag. Jag tänker INTE betala full hyra för de här 6 veckorna, never!!

anki1
0

ehh tabsco duger oxå att förstöra kaffe med, har provat. muahahahaha.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Rita-S
0

Anki: o.O vill jag veta hur och varför du provade? :D