Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettövrigt-smärta
Läst 1133 ggr
rockyboy
2008-03-25 10:25
0

ont

Idag är jag hemma från jobbet,har sån värk överallt.Det blir värre så fort det är kallare ute.Nu vill jag ha värme!

linasvovvar
2008-03-25 10:33
0

Jag håller med dig Rockyboy, vår och värme tack

Jag älskar snö och vinter, men min kropp gör inte det och särskilt inte i slutet av mars. Nu vill vi ju ha sol och 15 + grader, tulpaner som blommar och fåglar som kvittrar.

Undrar om vi kan skriva en protestlista till gud och klaga på vädret.

Nä skämt och sido Rockyboy, hoppas din värk ger med sig idag. Hoppa ner i ett varmt badkar och njut av en god bok kanske.

Faxlin
2008-03-25 11:55
0

Usch din stackare jag tycker synd om dig. Att ha de där dagarna när man har extra ont är för jävligt rent ut sagt.

Det där med protestlista till vädergudarna vore inte helt fel. Jag vill ha vår nu så jag kan börja planera för blommor och sådant.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Hopi
2008-03-25 17:52
0

rockyboy: Håller med dig! Det behövs värme!!! Jag får oxå mycket mer ont när det är kallt.. Hoppas att du snart mår bättre iaf!! Kram!

rockyboy
2008-03-25 19:59
0

Nu ska jag hoppa i ett varmt bad och hälla i lite lavendelolja.

Rita-S
2008-03-28 13:08
0

Här har varit 20-30 kalda varje natt nu en vecka.. hutter….

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Pisan
2008-03-28 13:18
0

Här är också kallt. Sover med raggisar och pyjamasbyxor och nattlinne under duntäcket.

Rita-S
2008-03-28 17:28
0

Raggisar och pyjamas är ett måste på vintern! Ett tipps: För dom som har torktrummlare eller torkskåp så brukar jag hetta upp nattkläderna och täckeet i trumlare/skåp en kvart eller två innan jag lägger mig, är underbart skönt att kliva inn i varma nattkläder och lägga sig med varmt täcke :D

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida