Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 789 ggr
Zimba
2008-03-19 23:22
0

Hallå!

Vart har alla människor tagit vägen?? Det e så tomt härinne så man börjar bli orolig ju.

E det Rita ni saknar tro???

Zimba undrar lite Fundersam

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

Faxlin
2008-03-19 23:42
0

Men Zimba, jag är ju här. Fast du har rätt. Sedan jag blrjade skriva här tycker jag alla har försvunnit som jag läste skrev en massa förrut. Kanske jag som skrämmt iväg dem? Fundersam

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Zimba
2008-03-19 23:46
0

Jaaaaaaaaaa, så måste det va givetvis, fniss.Flört

//Baloo forever

Faxlin
2008-03-19 23:48
0

haha, får väl meddela alla att jag verkligen inte är sååå farlig. Jag bits aldrig faktiskt. Men morrar ibland. Men jag är rätt snäll innerst inne. Så ni törs skriva trotts att jag är här :-)

Audiatur et altera pars

Zimba
2008-03-19 23:50
0

Åh jag ska gå o lägga mig strax, så gott folk snart e det Zimba fritt här, då dyker ni väl upp.

Har vi skrämt i väg dom tro Fundersam

//Baloo forever

Faxlin
2008-03-20 00:53
0

haha, ja jag blrjar bli rädd för det. Men om jag skutar skriva under ett par dagar så kommer de kanske tillbaka?

Audiatur et altera pars

Kavitha
2008-03-20 02:04
0

Mig har ni inte skrämt bort iallafall! Glad Men jag kan hålla med er båda att aktiviteterna har minskat härinne faktiskt.

Men å andra sidan så är jag aktiv i perioder, ibland mår man så dåligt så man bara inte orkar sitta framför datorn hur mycket man än skulle vilja. Har gått väldigt upp-och-ner för mig på senaste tiden när det gäller att vara aktiv på iFokus.

Paddiz
2008-03-20 08:24
0

Tycker att aktiviteten minskade när jag började skriva. Den inverkan har jag på de flesta ställen som jag befinner mig på. Skriver jag i en diskussion som är i full gång så avbryts diskussionen. Snacka om att döda trådar. Är nog en fruktansvärt tråkig person =O)

Jag är mest aktiv på morgonen och förmiddagen och då är det så tomt här.

/Yvette

Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

Zimba
2008-03-20 08:29
0

Kavitha: Det låter bra att ingen skrämt iväg dig.

Paddiz: Tror inte det beror på dig. Du e inte alls tråkig.

//Baloo forever

Hopi
2008-03-20 12:26
0

ÅsaF: Det är väl din morrande iller på din Avatar som skrämt folk kanske! heheRäcka ut tungan Fast jag måste säga att h*n är väldigt söt!! Flört

Paddiz: Jag är oftast inloggad senare, hinner inte gå in tidigt, för ska ju ta hand om mina vovvar; mat o promenad.

Kavitha: Håller med att det går lite i perioder, det beror ju på hur man mår o hur mycket annat man har att göra.. Skulle ju börjat städa nu.. hum.. Oskyldig

Faxlin
2008-03-20 12:37
0

#9: haha, ändå ser lilla Nikita riktigt snäll ut där i jämförelse mot för vad hon är i verkligheten. Det är en enmansiller det där. Bara matte som duger :-)
Sambon biter hon om hon får chansen så att blodet rinner. Så de senaste åren har han inte ens försökt klappa henne.

Audiatur et altera pars

Hopi
2008-03-20 12:40
0

ÅsaF: Hehe Men det skulle du ju inte ha berättat, nu kommer ju alla vara livrädda bara dom ser att du är inloggad! hahahaha Flört

Faxlin
2008-03-20 13:03
0

#11: Men jag kan ju glädja alla med att jag är mycket snällare. Jag bits aldrig :-)

Audiatur et altera pars

anki1
2008-03-20 16:39
0

Mig får ni "bända" loss härifrån, med kofoten. Hihi

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Rita-S
2008-03-28 12:54
0

JAG är ursäktat, har inte haft nät förens i dag ;)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida