Era pärlor
Jag vet att Zimba är ruggit kär i sin bil och ska jag erkänna så är jag också kär i min bil.
Vad har ni för matriela ting som ni inte kan leva utan???

asg, du e rolig du.
Min Laptopp, micron, min andra dator, mina telefoner, tvätt o diskmaskin, min älskade kamera, stereon, mina ljuskvistar, diktafon, kort o gott allt som finns i mitt hem o givietvis min bil,
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever
Jaa…. bilen, kameran,datorn,mina målargrejor (oljefärger,penslar osv),diskmaskinen,tvättmaskinen,stereon.
Tror det var det mesta, fast måste jag välja 1 enda grej att behålla så får det bli målargrejorna. Om inte dom så bilen.
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman

Jag är kär i en EOS350D fast den är inte min. ;-)
Sedan måste det vara min laptop och min stationära dator och husvagnen.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#1 vart tog bilden vägen ?

Åh, Lina du har en sån som jag vill ha, nu har du 2 saker. Bäst att snart åka till dig o stjäla 
//Baloo forever

Japp Lina, det räcker med Baloo, bilen kan du få behålla om du e snäll 
//Baloo forever
Lina.Lina…. Santa Feen, ville jag oxså ha…. men gubben ville annorlunda…… snyft. Nåja, jag är nöjd med den bilen oxså så det gör inte så mycket. Hade jag haft hästen kvar hade det blivit en Santa fee. Nu blev det en Scoda octavia kombi 4x4 istället.
Ja just de… kameran är en Canon EOS400D, den är mig jättekär. Åh vilken rolig leksak. *skrattar*
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman

misimurf: Vilket mysigt hus du har, kommer o stjäl det med när jag ändå ska börja stjäla.
Nu ska zimba ut på rövarstråt, ja jag ska ut o röva
men bara sånt jag kommer åt o sånt jag kan behöva. etc. 
//Baloo forever

Snygga bilar ni har. Jag har en gammal häck bara, fast man åker skönt i den. 
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Hade en bil förut som var min "pärla" men blev tvungen att sälja den
för att klara mig över sommaren innan jag hade sjukersättning och fortfarande pluggade heltid fast jag inte orkade egentligen. Man har ju inget studiebidrag på sommaren när man pluggar och sommarjobba orkade jag inte, var helt slut när vårterminen var över.
Saknar min bil jättemycket.
Så med bilen ur bild så är det nu:
Min förlovningsring såklart
Två halsband (ett från min mor som jag fick i 25 års present som är köpt i Kina och ett jag fått av min fästman i julklapp)
Mitt armbandsur (fick det av min pappa i 18 år present
Kameran (men vill byta upp mig till en bättre)
Min dator med tillbehör (förutom tangentbordet som borde bytas ut)
Min alldeles egna biljardkö som jag fick i julklapp senaste julen av min fästman.
Min säng stod förut på listan, men den skulle nu behöva bytas ut nu, är en så´n där ställbar säng.
I övrigt så är det ju skönt med de där andra sakerna också som gör städandet och matlagningen lättare som tvättmaskinen, diskmaskinen och micron.