Hur ser ni ut ?
Nu är vi så mänga medlemar och så många som är aktiva, jätte skoj. Men vet vad som hade varit ännu roligare om man hade ett ansikte på ert namn.
Så lägg gärna in en bild på hur ni ser ut !!!

Vad fin du var. Och jag måste säga att jag blev djupt imponerad av din frisyr.
Mig får ni ingen bild på. Vill inte ge er mardrömmar. Men jag ser fram emot att få se er andra.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Tack Åsa…
Jag får aldrig mardrömmar så kläm fram ett foto nu, snälla, söta rara, goa lilla du ( fjäskar inte )

haha, det funkar inte så bra att fjäska. ;-)
Audiatur et altera pars

Lina: Det e från ditt bröllop, eller???? Jättefin e du iaf.
Jag håller mig undan av säkerhetsskäl.
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever
När jag kommer hem imorgon kväll ska jag lägga upp ett kort på mig,om ni lovar att inte skratta….. just nu är vi uppe i sora huvudstaden och hälsar på släkt o vänner, åker hem t Skåne imorgon. Ska bli skönt, även om det är kul att träffa alla gamla vänner och släkten,men usch vad mycket energi det går åt. Jaja,det var inte meningen att gnälla. Kram på er allesammen o önska oss en säker resa hem imorgon.
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman
När jag kommer hem imorgon kväll ska jag lägga upp ett kort på mig,om ni lovar att inte skratta….. just nu är vi uppe i sora huvudstaden och hälsar på släkt o vänner, åker hem t Skåne imorgon. Ska bli skönt, även om det är kul att träffa alla gamla vänner och släkten,men usch vad mycket energi det går åt. Jaja,det var inte meningen att gnälla. Kram på er allesammen o önska oss en säker resa hem imorgon.

Anco: Kör försiktigt hem. Det blev 2 av samma inlägg från dig. Det snöar här nere o e halt, o tänk på all trafik. Hör av dig när du kommit hem, så vi vet.
//Baloo forever

#6: Ser fram emot att få se dig också.
#9: Vad fin du är.
Zimba vad då säkerhetsskäl?
Audiatur et altera pars
Tack Zimba ,vi ska köra försiktigt. Hör av mig ikväll när vi är hemma. Kramar till er alla.

Åsa: haha, det e en hemlis.
//Baloo forever

#9 Kul att du vågade lägga upp bild på dig =0)
Dom andra här inne är tydligen lite blyga.
Anco ser fram i mot ditt foto

#5 Japp från bröloppet.
Men kom igen nu då Zimba…en bild kan du väl lägga upp…jag är såååååå ruggit nyfiken ju

jag kan maila en till dig för att stilla din nyfikenhet.
//Baloo forever

#15 Ja gör det om du vågar….linasvovvar@hotmail.com

Nu kommer du att bli dränkt i mail, nu när du skrev ut din adress.
Japp ska leta upp en bild o skicka dig, lovar.
//Baloo forever

ånej det tror jag inte, men dom som vill får gära maila, helst inga virus då så klart….ser fram i mot bilden. *väntar med spänning*

Jag e INTE rätt person att uttala mig i denna tråden,. men försök stoppa mig.
Anco: Varför skulle nån skratta?
Tycker ni e modiga som lägger ut bilder på er själva.
//Baloo forever

#19: Såg ingen anledning till att skratta där. Du ser så otroligt snäll ut.
Sitter och nickar och håller med Zimba om att ni är modiga som lägger ut bilder på er.
Audiatur et altera pars
#10 - Tack :-)
#13 - Jag har denna bild som presentationsbild på några andra Communities så det är lugnt :-) Ju äldre jag blir desto mer har jag accepterat hur jag ser ut också. Var stor skillnad för bara 5 år sedan…vet inte hur det kommer sig :-)

#23: Snyggt kort. Ni ser bra ut allihopa tycker jag. Tycker mycket om bakrunden. Läängtar tills snön försvinner.
Audiatur et altera pars

#24: tack!
Längtar oxå tills snön försvinner, vräker ner massa snö här nu :(
Vill ha värme så jag kan sjösätta båten.
Förr var jag ute på sjön flera gånger i veckan, men sedan jag blev sjuk så har det inte blivit så mycket fiskande och badande, gör för ont, men är ändå skönt de få gångerna jag kommer ut.

Ohh, båt. Det var flera år sedan jag var ute med en båt. Saknar det så.
Audiatur et altera pars

är härligt att va på sjön när solen skiner och sjön ligger helt stilla… Går det vågor gör det förbannat ont :(
Köpte mig en större motorbåt förra året då jag ville ha bättre stolar/säten i båten,(hade en mindre båt förut) trodde att det skulle bli bättre att vara i båten då, blev bekvämare att sitta, men gjorde lika ont ändå… tror jag var ute på sjön 6gånger hela förra året, året innan det var det ungefär lika många gånger, är skillnad mot förr när jag var frisk och var ute flera gånger i veckan, kvittade om det blåste eller regnade, åkte ut ändå :)
Men men… Livet blir inte alltid som man tänkt sig……

Nej det ska gudarna veta att inte livet blir som man tänkt sig. Inte på långa vägar. Men det är skönt att du klarar av att vara ute i båten några gånger per år i alla fall. För som sagt var, sjön ger frid.
Audiatur et altera pars

jo, men sammtidigt så ångrar jag mig varje gång efteråt och dagarna efter, när värken har ökat och jag knappt kan göra nåt.
Men är avkopplande och tänker inte lika mycket på allt annat.
Vi kanske ska återgå till ämnet ? Har blivit lite offtopic nu :)
*Ber om ursäkt till trådskaparen* :)

Japp nu återgår vi till ämnet. Ledsen för att vi spårade ur.
Audiatur et altera pars

Va tuffa ni är allihopa, att ni vågar visa er, och ni alla ser så trevliga och snälla ut.

#31: Vaddå på egen risk? Det var inget fel på det kortet. Okej det syns att du inte tycker om kameror. Men u har ett fint ansikte, och dina ögon var jättefina.
Audiatur et altera pars
Tack för alla snälla kommentarer. Jag tycker också att alla bilder är jättefina. Ni ser allihopa ut som "vanliga" :D snälla, goa människor. Och det vet jag ju att ni är… ingen med fibro KAN vara en riktigt elaking. Vi är överlevare och som sådana är vi mycket måna om varandra. Så det så!! Zimba…. håller med Lina… jag är MYCKET RUSKIGT nyfiken på dig…… Snällasnällssnällasnällaaaaaa kan du inte lägga upp ett kort på dig????

#33 tack Åsa dom orden värmer.
Jag vill se fler bilder på er alla!!!

#35: Det är rena sanningen. Bra att det värmde lite att höra det dock. ;-)
Audiatur et altera pars
Ok, Åsa nu lägger jag ut ett kort på mig så då tycker jag att du oxå kan.. jag har ju jättefina kort på dig annars..hehe 
Röran i datarummet skyller jag på gubben.. 
Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Kerstin nu ska du vara snäll mot stackars mig. Inget kort på mig är du gullig. Om du bryter mot det är risken stor att jag kommer och lämpar av ett stycke Crazy till dig. Hon är nämligen den enda av alla mina som förstör sammanhållningen och fixar blodiga nackar. Så nu är det inte omöjligt att ni får en bitch till er. Så var snäll.
Du är fin som vanligt ska jag kanske säga :-)
Audiatur et altera pars

zimba och ÅsaF kom igen nu!!! Åsa jag tycker absolut att du ska visa ditt kort för din namne = mig 

#39: Nej men det är så synd att ge er mardrömmar sedan. Så jag låter er slippa det. Men jag tycker det är jätteskojigt att få se er alla.
Audiatur et altera pars

#40 tror inte ett ögonblick på att du skulle ge någon mardrömmar!!! Jag brukar vara lika motsträvig som du när det gäller bilder.

#41 The dark queen.
He he har 2 st svarta katter du skulle kunna få slänga fram kameran framför, helt hopplösa att få bra bilder på. 

#41; Snygg bild. Man såg så mycket bättre när man gick in på din sida :-)
#42: haha, du skulle bara veta. ;-)
Audiatur et altera pars
solfager- Hahahaha, The Dark Queen, den var bra! 
Jag älskar att fotografera djur, men tyvärr har min lilla Tito tröttnat totalt på att vara modell, så dina katter får gärna kliva in i rampljuset istället.
ÅsaF- Tackar så mycket! Är min fästman som tagit bilden. Det är en av de få bilder som jag faktiskt ser bra ut på…hahahaha.
Ja, här är jag, det är min Avatar. Ska se om jag hittar en bild som visar hela nunan. men då finns det risk att jag ser llite trött ut. Fast jag har en nytagen bild som jag fick tagen på min arbetsträning Men det blir lite jobb att klippa, den det finns på ett sk personligt brev som gjorts inför arbetssökeri. ska ta fram disketten.
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Vad fin du är Misimurf.
Audiatur et altera pars
men för att ni andra också ska lägga in bild är det kanske lika bra att jag börjar