Födelsedags present!
Zimba fyller snart år o jag har fått frågan vad jag önskar mig, men jag har ingen aning. Kan inte komma på nåt, jo en sodastream, men det va en kompis som skulle köpa det.
Hjälp mig, vad behöver jag???? Har ni några förslag.
Zimba har hjärnstopp 
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever

haha, det finns inget värre än när folk kommer och frågar en det. Kan inte folk vara mer uppmärksam under hela året istället och skriva upp allt man har suktat över. Då behöver man inte komma på det själv en gång till :-)
Men ja vad kan du behöva…. *Åsa tänker så det ryker om det*
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Jag vet vad Zimba behöver…. En röststyrd minibandspelare så du slipper skriva upp allt som du inte ska glömma bort :D ;D Då slipper du skrivkramp…..
Kram o sovgott
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman

Åsa: Tyckte väl att det lukta rök när jag vakna 
Anco: Jag har en diktafon, den e bra att ha, men tack för tipset. 
//Baloo forever

Jag vill också ha en Sodastream när jag fyller år! Du kan ju önska dig presentkort på massage/SPA el dylikt, så att du kan skämma bort dig riktigt ordentligt.

#3: Shit luktade det ända till dig. Inte bra. Överhettning av stora mått.
Men jag kom på något faktiskt. :-)
Önska dig böcker, ett dyrt nöjje, spa prudukter till hemmet så du kan lyxa ofta när du själv vill.
Ljus, det är avkopplande med ljus och ett bad.
En värmedyna till sängen om du inte redan har en sådan. Allvarligt talat var min skitdyr, men det bästa jag gjort var att investera i den. Då kan jag få lindring för värken ibland i alla fall.
Audiatur et altera pars

Zimba önskar sig en limpa cigg och ett par kg kaffe =0)

och en bensin peng till skåneland =0)
Jag fyller nära inpå julenså jag brukar låta min önskelista sitta kvar, bara stryker över de saker som jag fick till julklapp. Det händer att jag får nåt som står på listan. Annars är det inget kul att fylla precis efter julen.
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Oj då, det va inte lite idéer ni har. Massa spa grejer, värmedyna, böcker, värmeljus, har jag i massor, ja fast bara 1 dyna. Kaffe o cigg , bensinpengar till skåne har jag oxå. Jag har en liten fundering på att önska mig svarta rutor till bilen, men behöver 7 rutor. det e special o tar bort 90% av värmen.
Åh, panik. 1 dag kvar att komma på nåt.
Tack snälla ni för hjälpen.
//Baloo forever

Lina: Du glömde ta med mjölk o socker oxå 
//Baloo forever

Bensinoengar till att hälsa på ÅsaF :-)
Audiatur et altera pars

Du kan ju fundera på om det är något som du kan önska dig som skulle underlätta för dig i vardagen. Du kanske har allt sånt du behöver. Annars kan du kolla in den här sidan http://www.varsam.se/shop/ dom har en del bra saker tycker jag. 
Grattis i förskott! När fyller du?
Böcker? Ett restaurang besök? Ett par biobiljetter?
Sara

Jag fyller imorgon Fredag o blir 45 år UNG.
//Baloo forever

Anki1: E det inte trist att fylla så nära julen?? Jag hade en klasskompis som fyllde på julafton o heter Eva, smart va, fniss. Min mamma fyller oxå nära jul o det e så svårt att hitta på både födelsedagspresent o julklapp.
//Baloo forever

Har kommit på att jag behöver startkablar o bogserlina, tråkigt, men inget jag skulle köpa själv.
//Baloo forever