Sova!!
Jag vi tjatar vidare om detta ämne, men nu har jag fått tebax sömnen från den som snodde den o det med råge. Nu håller jag på att sova ihjäl mig. Varför ska det bli såhär, vill att det ska va lagom. Men nix inte det.
På 1 dygn har jag nu sovit 15 timmar, fast i omgångar, nu e det snart dax o sova lite igen. E vaknen 3 timmar o sover 4-6 timmar, osv. Men det behövs väl, annars hade det inte blivit så här, eller så håller jag på att bli förkyld, för innan en förkylning kan jag sova hur mycket som helst.
Zimba e trött iaf. 
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever

Det där med sömnen är lustigt, jag kan sova som en klubbad säl vissa dagar och andra nätter sitter jag uppe hur länge som helst. För mig handlar det om hur jag har det med smärta…bra dag bra sömn, kass dag med mycket värk och höga smärt toppar ingen sömn alls. Det borde vara tvärtom.
Hoppas du får sova av dig lite så du kan komma in i "vanliga" rutiner igen…
zzzzzzZZZZZZzzzzzzzzZZZZZzzzzzzzZZZZZ sov gott

Lina: Ja nu har jag sovit igen, känns som jag har massa sömntabletter i kroppen, fast det finns inte en enda, vill bara soooova. Men det behövs väl, kanske man slappnar av nu eftersom det e helg o man inget behöver göra, ja vad vet jag, men nu ska jag hålla mig vaken tills jag går o lägger mig för natten.
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever