Mediciner??
Vad äter ni för mediciner?
Vilka mediciner har ni försöksbehandlat med men slutat med?

Oh, det vete sjutton om jag kommer ihåg alla mediciner som testats.
Dock kommer jag ihåg somadrilen väldigt väl. Den fick jag blackouter av och vart dessutom aggresiv. Fast jag kom inte ihåg i efterhand att jag blivit det. Som ni förstår så slutade jag med den snabbt.
Har sedan haft massor med mediciner som jag testat. Det jag har nu är att jag kombinerar Tradolan och en ibumetin.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Relifex
Dikolfenak
Dexofen
Alvedon
Behepan.
Listan vad jag testat är lååång minns inte, bara Tryptizol, den gjorde mig aggresiv och hjälpte inte alls i det området jag fick den för, sömnproblem och smärtan.
Sen fick jag ett par nya mediciner idag av farbror doktorn men dom har ju bara med hostan att göra

Cymbalta, Klomipramin, Nexium, Aerius, Allopurinol, Buspiron, Propavan, Imovane, Levaxin, Citodon, Tramadol, Panodil forte, Behepan, Folacin.
Har provat flera sorters antidepressiv medicin men de 2 jag har nu är de som är bäst för smärtan, en del sorter har jag inte tålt. Tålde bl a inte Lyrica som ju förespråkas så mkt nu för just smärtpatienter och ff a patienter med fibromyalgi. Det har varit en lååång väg som tagit flera år fram tills jag hittat "rätt" mediciner. Mår mkt bättre vad gäller smärtan på de här 2 antidepressiva som jag har nu än vad jag gjort på flera år. Fast ändå har jag ju fortfarande ont, det är bara det att det går hantera på ett helt annat sätt nu. Gott
!

Oj, det kommer jag inte ihåg alla som jag testat. Det är en massa.
Men nu har jag:
Alvedon, Tiparol R, Brufen R, Pantoloc, Atacand, Efexor Depot, Lyrica, Tryptizol, Propavan.
Sen har jag Treo Comp vid behov,
Alltså en hel del. Men efter flera, flera byten så är det de här som funkar bäst.
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!
tryptizol, fontex klomipramin, anafranil retard. lergigan (mot sömnbesvär) och några till.
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk