Påsk!
Påsken e ju snart här. Hur firar ni den eller kanske inte alls. Jag struntar totalt i det.
har ni ris, äter o målar ägg etc????
Zimba nyfiken som alltid
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever

Här har vi ris, och det både äts och målas ägg. Fast i omvänd ordning :-)
Det käkas sill, ägg, skinka och en massa sådant. Och så självklart påskäggen till barnen, de får absolut inte glömmas bort.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Det blir inte något ris eftersom jag inte tål det. Skinka.ägg och lax blir det samt några sallader. Påskgodis måste jag köpa hem till utklädda barn som ringer på. Eftersom Magnus skall jobba som vanligt så blir det inte så mycket.Vet inte om dotterns skall vara kvar eller åker hem till Kungsör. Annars så blir allt som vanligt.

Blir inget speciellt alls iår när det gäller påsken, ska tillbringa både lördagen och söndagen på en kattutställning.

Glad Påsk önskar påskkärringen Indy!

Påskpussar alla!!!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

Naw vad sött. Det måste vara den sötaste påskmisse jag sett.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
ÅÅÅHHH vad söt! Passar bra i blått, går bra till dom där blå ögonen. Sötaste påskärringen i dag. Får jag låna den till blåkulla? jag har igen katt längre att sätta på dammsugarröret, jag kör dammsugare till blåkulla det är mycket bekvämare. Hihihi 
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Här står ett jättefint påskris på köksbordet som ungarna fixat. Och det hänger en påskhare i fönstret i köket
Men kvasten får stå i garderoben i år - orkar inte åka till Blåkulla…

Men va söt, vill ha. Håller med sötaste påskkatten jag sett.
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever