Tv-program!
Vad e era favorit tv-program, sånt ni helst aldrig vill missa???
Själv ser jag på tv kanske 10 ggr/år.
Zimba har tv ändå 
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever
CSI!!! :D
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

Kollar inte så mycket på tv men den står ofta på när jag är hemma på kvällarna. Har två favorit serier jag följer, Greys Anatomy och Desperate Housewives. Tyvärr går inte Deperate housewives just nu men jag hoppas att det drar igång snart
Sådant som går för tillfället är: Men in trees, Top Model 9, Kitchen Nightmares, Singing bee, House, Starters Wife, Brothers and sisters…och så kanske nån jag glömt. Sedan så samlar jag på tv-serier på dvd. Det blir inte så ofta som jag har råd, men någon gång unnar jag mig en box med någon säsong. Nu senast var det Dallas säsong 8. Jag har alltid varit lite av ett tv-serie freak :-)
Ojojoj…..det är måååånga, men det som går på tv just nu som jag tittar på är:
CSI NY
Jordan rättsläkare
Bygglov
Roomservice
Women´s murder club
Lisa Williams: att leva bland döda.
Criminal Minds
Law & Order: Special victims unit
Navy CIS
Det som inte går på tv just nu eller som vi laddar ner är:
Cityakuten
Medium
Men in trees
Greys Anatomy
House
Shark
Ghost Wisperer.
(Kommer inte på fler just nu).

Hem till gården. (Går bara inte att missa!!)
Glamour. (Vill inte missa det heller!)
Engelska deckare!!
Sen ser jag väl på annat men som inte är lika viktiga;
Mannen som talar med hundar.
Det okända.
Rent hus.
Bland annat.

Sport sport sport sport och sport! Är en nörd på sport och speciellt nu när det är vintersporter. Idag har det varit tufft. Olika sporter har körts parallellt. Jag hinner inte med!
Bäst är under katternas middagslurar för då kan jag få vara ifred med stickningen också! Kul!!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Det allra viktigaste är Heroes! Det missar jag aldrig. Och jag tycker att det är jättejobbigt att vänta på att det ska komma nya avsnitt. :P
Sen finns det massor av andra serier som jag också tittar på så ofta jag kommer ihåg. Tex Simpsons, Family Guy, Miami Ink, South Park, Glamour mm.
Hem till gården är ett måste här oxå.
Sen vill jag se House, Lost och Hjälp! som går på 4an kl 21:30 på fredagar.
Sara

Jag ser allt som går att sova till =O)
CSI
CSI Miami (jag bara älskar Horatio Cane)
CSI N.Y. (jag bara älskar Mack)
Criminal Minds
House
m.fl.
Hem till gården kan jag bara inte missa och det inget jag somnar till.
/Yvette
Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

Men vad roligt att det är flera som gillar Hem till gården!!!
Idag har jag inte sett det.. Fick lov att spela in.. Hum.. Är sååå nyfiken vad som har hänt!!!
Har spelat in Glamour oxå, så imorgon då blir det att titta ikapp!!! hehe.
En annan del av Köping var sååå himla bra oxå! Så härliga människor!!! Hoppas det kommer igen flera gånger!!!

Hem till gården vill jag inte gärna missa.För mig har det en lite speciell betydelse.
Födde min fjärde dotter hemma på köksgolvet för för snart 30år sedan till introt av Hem till gården.Fast då hette den Emmerdale Farm.

Hej Ophelia
Såg att du oxå hittat hit och att du är lika Hem till gården-tokig som jag är.
Ha det gott.
Kram Yvette
Såg att det är några här som ser på "Heroes". Glömde att lägga till det på min lista.

Missar aldrig Hem till gården
Sjukhuset 2900 Happiness Andra Avenyn 100 Höjdare Greys Anatomy
sjukhuset, bygglov, kustbevakarna, äntligen hemma, cityakuten, så ska det låta. och några till.
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

#12 Hej på dig du.
Jodå jag har varit med här ett bra tag.Men inte känt mig riktigt hemma.Får se om det blir bättre.
Kram Sylvia

ophelia: Det är bara att skriva på. Får respons på det jag skriver nu och det känns kanonbra.
Passar på att lägga till Grey's Anatomy på min tv-lista. Tittar oxå på Judge Judy och sitter och retar mig något enormt på idioterna som är med. Visst måste det väl vara ett program med manus - kan väl inte stämma att en domare är som Judy är.
/Yvette
Nu har jag börjat titta på Grey's Anatomy också. Mamma lånade hem boxar med första och andra säsongen och övertalade mig att titta på det med henne, så nu är jag fast i den serien också. :P