Avgår som medarbetare..
Ville bara tala om att jag avgår som Medarbetare.. Jag tycker inte att jag har orkat att hjälpa Rita.S tillräckligt.. Borde orka skriva artiklar osv. Men jag tycker att krafterna inte räcker till.. Vissa dagar orkar jag inte alls gå in på datorn.. Så jag tackar för mig som Medarbetare! Självklart ska jag inte sluta här på fibromyalgi.iFokus!!! Kommer att skriva i forumet som vanligt! Hoppas att Rita.S får tag på nån annan som orkar ställa upp lite mera än jag!!! För det är en viktig sajt!!!
Lilla Hopi, du får lova att inte försvinna :-(
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman

Nej då, jag ska inte försvinna!
Bara hoppa av som Medarbetare, så nån annan kan få den platsen, som har mer att ge!

Hopi: Tur för dig att du inte försvinner härrifrån, för annars hade jag åkt hem till dig o pratat förstånd med dig, serru. 
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever
Tråkigt men huvudsaken du är kvar här på sajten!

Jag förstår om du inte orkar.

tråkigt tråkigt….

Zimba: Du kan komma hem o prata förstånd med mig ändå! För det kan nog behövas iaf!!! hehe.
Det är som sagt inte lätt att orka allt man vill…
Men jag hoppas att nån annan känner sig manad!! ;)

Hopi: ASG, jo du det hade säkert blitt bra, vi hade bara suttit o flamsat o tramsat så jag tror inte det hade blivit så mycke förstånd prat
Men jag kanske dyker upp hos dig en vacker dag, men då får jag hoppas att du har kantareller i frysen
Kaffe, mjölk o socker e oxå ett krav.
Ja jösses va kul vi har haft, garvar gott när jag sitter o läser dom trådarna, den ena värre än den andra
Kram på dig, vännen
//Baloo forever

Hmm, Zimba. Vad har du för glädje av kantareller i frysen? Och speciellt ihop med kaffe, mjölk och socker. Ska du sitta i frysen och dricka kaffe och titta på kantarellerna eller?
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Åsa: Nja inte riktigt så. Hopi brukar ha kantareller i sin frys o det e gott, så hon får bjuda på nåt med svamp, sen tar jag kaffet. 
Fast om det e riktigt varmt kan jag sitta i hennes frys o dricka kaffe 
//Baloo forever

haha, förstod det. Ville bara retas liiite med dig.
Audiatur et altera pars

Åh, det fatta jag inte alls, dumma jag, haha
//Baloo forever

haha, du är inte dum. Du har bara inte lärt dig min extremt dåliga humor än. Men lugn det kommer.
Audiatur et altera pars

Zimba: Hehe Ja visst ska du få kantareller, kaffe, mjölk och socker om du dyker upp här i Dalarna! Kör allt i mixern så blir det kanon! haha. Kantarellkaffe. Det senaste från Dala-skogarna! 

Hopi: NEEJ, inte vill jag ha kantrellkaffe
Det lät inge gott alls.
Tror du missuppfattat detta en smula, asg.
Försök å ta patent på ditt kantarellkaffe, hör av dig o berätta hur det gick, det kanske blir en kanon succé, NOT 
//Baloo forever

Zimba: Vem vet, det kanske är supergott! hahaha Det finns ju kaffe med så många olika smaker nu för tiden, så det går nog säkert att lansera!
Men okey då, du ska få kantarellerna för sig!

Tack snälla du. fast jag har en knäpp kompis som förra året surrade om att han ville ha kantarell saft, BLÄÄÄÄÄÄÄ.
När du ändå håller på o testar o gör lite saft till han, då blir han glad, fy fan va äckligt 
//Baloo forever

Kantarellsaft.. Ja okey då, jag ska väl göra det oxå! Blandar med rabarber o vinbär, så går det nog bra!
"Saft saft, Hallonsaft, bättre saft har ingen haft!" Smurf-partyt har börjat! hahaha.

Du e inte klok nånstas, vet du det, Fast det underlättar en del att inte va det.
Så till grytorna gumman, JALLA
//Baloo forever

Det är perfekt att vara lite knäpp, då kan man göra vad man vill utan att nån undrar speciellt mycket!! 

Den va bra o väldigt sant.
//Baloo forever
Asg. har just kravlat mig tillbaks upp på stolen igen, jag ramla av i ett skrattanfall. Ett gott skratt är bästa medicinen.
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

anki1: Hehe Vad kul att vi fick dig att skratta! ;) Det behövs lite skratt varje dag!!