Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 948 ggr
Sool
0

Det där med träff i Sthlm...

…kanske är dags att ta upp igen?

Nu när man har hunnit landa efter jul och alla andra helger så kanske det är fler som har tid och ork att träffas för en fika?

Vad säger ni andra Stockholmare?

Kavitha
0

Mår jag tillräckligt bra när den dagen kommer så absolut!

solfager
0

Det lät ju trevligt tycker jag.

anki1
0

Absolut, men när var hur? kanske lite längre fram i vår?

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Sool
0

Kul att det var några intresserade :)

För min del är det ganska snålt med ledig tid de närmaste veckorna, men från första veckan i mars är det lite lugnare.

Det enklaste är kanske att träffas på något fik i stan, eftersom vi väl bor på lite olika håll. Någonstans dit det är lätt att ta sig och lätt att hitta, så ingen behöver stå över för den sakens skull.

Hur ser det ut för er andra?

Någon som har förslag på bra ställe att ses?

solfager
0

Tiden för min del är inte nåt problem, knatar omkring sjukskriven och förmodligen även då.

Har tyvärr inget bra förslag på vart man skulle kunnas träffas, har "raderat" ut en hel del av sthlm och ställen i min "hårddisk" nu när jag inte behöver hitta där inne längre. // Åsa

anki1
0

tiden är inte heller nåt problem  för mig.

solfager
0

puttar upp denna tråd då det ju har kommit in lite nytt folk. kanske nån av er är fån sthlm´s området?

Faxlin
0

Inte från stockholms området. Men jag skulle inte tycka det var tråkigt att komma och träffa er ändå :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

solfager
0

Så välkommen så Glad

Faxlin
0

Ja då kan jag passa på att hälsa på min vän där som har den enda sängen/ rummet i världen som jag faktiskt kan sova en hel natt i.

Audiatur et altera pars

solfager
0

Så lämpligt  Glad annars så har jag en soffa man sover jätte skönt i (mitt tycke)

Faxlin
0

Jättegulligt erbjudande. Fast jag kör nog med Kerstins välbeprövade våningssäng. Om jag nu får för henne vill säga :-)

Audiatur et altera pars

anki1
0

putt

Linda72
0

Det skulle vara kul att träffas , om man mår bra  den dagen .Kan aldrig bestämma något iförväg.Glad

Kavitha
0

Linda72- Ja det är ju det som är så krångligt med Fibro, man vet aldrig hur man mår när dagen väl kommer. Så det är ju lite svårplanerat på det sättet.