Världens bästa bantningskur....
….. men inget jag skulle rekomendera!
Skaffa influensan och hosta er ner i vikt
Bara att dricka vanligt vatten är en pina då det bränner som eld i den sönder hostade halsen övrig diet nån frukt, kräm, multivitamindryck, hotmediciner som inte hjälp ett dugg och en hel massa halstabletter.
På mindre än en vecka har jag tappat över 3 kg, bara från söndagen till i morse nu på tisdagen är det 1,5 kg men dom lär ju komma tillbaka lika fort igen nu när man kanske kommer igång med att äta ordentligt igen, har tuggat på lite kyckling i dag men magen var inte riktigt med på det, den knep ihop.
Må så gott där ute och jag hoppas verkligen att ni slipper denna bantningskur.
//Åsa

Usch tycker så synd om dig. Och visserligen är jag fet enligt en läkare i Gävle. Men den bantningskuren tror jag att jag hoppar över.
Är inte ett dugg avis på dig. Hoppas verkligen du blir fri från influensan snart.
Mvh Åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Tackar för berömmet av avataren. Jag ska hälsa min gammeltant Nikita det. Hon lär bli mäkta stolt. Annars är den så hon, lite sneställt bitchigt leende liksom :-)
Audiatur et altera pars

Solfager:Det låter inte som världens bästa bantning, har haft samma som du o det var inte kul, tror det tog en månad att bli bra. Oj va uppmuntrande jag var nu 
Hoppas du snart blir bättre. Hosta e såååååå jobbigt.
Krya på dig
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever
den bantningskuren känner jag också igen. och när jag inte äter när jag är sjuk, kan jag inte äta riktigt på flera dagar efter att jag blivit frisk heller :/
ser ut som ett vandrande benragngel efter att jag varit sjuk…

Zimba:
yyylll fast jag tror dig, för min dotter tog det ca 2 veckor och jag har gett mig denn på att vara i farten i morgon och sen på lördagen och söndagen, sen har jag några dagar på mig att bädda ner mig på soffan igen innan det är dax att vara på språng igen.
Imasy: Ja samma här har inte ätit riktig mat på en vecka nu och ska bli intressant och se hur länge det tar innan jag får i mig riktig mat igen. Benrangel det låter inget kul alls, fast för min del ingen större risk har för mycket att ta av.
ÅsaF: Ge henne en puss

#6: Jag pussade henne från dig nu. Och hon såg med ålderns rätt lite fundersam ut hur hon skulle göra. Hon har av princip aldrig pussat någon annan än matte då hon är mån om sitt rykte som bitch. Men nu var det ju matte som pussade men pussen kom från någon annan. Till slut godtog hon den i alla fall och pussade tillbaka. ;-)
Audiatur et altera pars