Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 692 ggr
Zimba
0

Äntligen!!

Jag har ett rum som sett ut som ett katastrof område i flera år. Men så flög det in energi i mig, så jag o en kompis röjde härromdagen, jäklar vad vi slängde, oj va mycket saker jag hitta som jag inte visse om att jag hade, det var som att gå på loppis, fast gratis.

Igår fick jag hjälp av 2 andra vänner o fyllde bilar o åkte till tippen o slängde massor, åh va skönt. Det var bara en grov rensning, massor kvar, men alltid en början. Kommer in i halva rummet nu, utan att slå ihjäl mig.

Men oj vad kroppen tog stryk, känns som jag brutit vart enda ben i kroppen. Men det e det värt.

Zimba får sina ryck ibland.Förvånad

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

Simson
0

Kan tänka mig att du är ledbruten!! Men vilket härligt ryck! =)

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

linasvovvar
0

Va du är duktig Zimba, man blir allt lite inspirerad när man läser om ditt "ryck" jag har också ett par rum här hemma som ser ut som ….kom och hjälp mig att dö…….

Hopi
0

Zimba: Vad härligt att rensa!!! Men man får betala dyrt med sin kropp sen.. Men det kan det iofs vara värt! För det är allt bra härligt att få bort gammalt bråte som samlats.. Bra gjort Zimba!! :)

Zimba
0

Tackar så mycket, jo det känns bra att få det gjort, sen e det massor kvar i det rummet som ska rensas, men tar lite i taget. Nästa projekt e att röja balkongen o vår städa den, suck, där hamnar allt möjligt under höst o vintern. Blir så trött på mig själv över att man kan bära sig åt så. men då var det en jättebra idé. men det e samma varje vår o balkongen ska röjas o se allt man lyckats slänga ut där. Va lat man kan va Generad

//Baloo forever

Paddiz
0

Snacka om ryck.

Vi har en källare som skulle behöva en storröjning. Kanske gör vi det under påskledigheten - eller så får dörren vara stängd i fortsättningen oxå =O) Ska kanske tänka på dig Zimba undertiden vi röjer.

/Yvette

Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

Zimba
0

Paddiz: Jag körde med stängd dörr i flera år, det funkar hur bra som helst, fniss. Men visst känns det skönt att få undan en massa, ska försöka ta lite varje dag av allt som e kvar att rensa. Ska snart ha kalas å det e kanske det som gör att jag vill få ordning där.

//Baloo forever