Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 709 ggr
linasvovvar
0

OT Den skånsa vintern kom =0)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag är ju en riktig snö älskare och till min stra förvåning så började det snöa i går em, och det fortsatte snöa ett bra tag, har kommit lite i natt också. Till på köpet fick vi klar blå himmel och strålande solsken. Kan det bli bättre ??

Zimba
0

Jag o Baloo vi åker till dig direkt, längtar jäääättte mycke efter snö, e vi välkomna????Generad

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

linasvovvar
0

Även djuren älskar ju snö…först ut lilla Fritz

linasvovvar
0

Och nu lilla Ramona som börjar bli så tjock om magen ser ni det ??? Hon ska föla om ca 2 månader

linasvovvar
0

och vovvarna så klart

linasvovvar
0

Zimba du är mer än välkommen. Kaffe är strax klart, ska tina lite bullar så kom du !!!!

Och Baloo vill gärna träffa Baloo så det kommer bli skoj

Julia och Adina är också lite intresserade.

Inte Moa för hon är tjockis om magen och är sur på alla hundar här hemma =0)

Hopi
0

Men vilka vackra bilder!!! Har fått snö här i Dalarna oxå. Och imorse var det -11 grader!!

Zimba
0

Tack, det va väl runt 30 mil mellan dig o mig, så det kaffet hinner nog bli kallt innan vi e framme, åh om du ändå bott närmare hade vi verkligen kommit. E verkligen jättenyfiken på att träffa din Baloo, o dig oxå givetvis.

//Baloo forever

linasvovvar
0

Oj Hopi så kallt har inte vi ännu, men grannen va här nyss och berättade att det ska bli nedåt 10 minus i natt.

Zimba
0

Vill oxå ha massa snö Skrikandes

//Baloo forever

linasvovvar
0

#7 säg bara till när du planerar in en skånetripp så ska jag sätta på nytt kaffe då =0)

Anco
0

Men Lina då, va mycket snö ni fick!! Här uppe i NÖ Skåne blev det kallt inatt,men ingen snö.

Jag saknar min häst när jag ser dina fina bilder.Gråter

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Zimba
0

Lovar dig Lina att säga till dig. Jag kan få de mesta tokiga ryck, så se till att du har kaffe, mjölk o bitsocker hemma. O snö givetvis, släng in snön i frysen vet ja. Hemlis

//Baloo forever

linasvovvar
0

#11 Du får gärna komma och gosa med mina pållar när du vill !! Jag va i sjöbo i dag, redan ca 1 mil från hörby va där barmark, konstigt värre.

#12 Kaffe, mjölk och bitsocker finns alltid hemma, och det är ett bra tag sedan jag frostade av frysen, så snö kan jag och fixa =0)

Zimba
0

lina: Asg, fast jag menade RIKTIG snö, min frys e heller inte avfrostad på evigheter,men sån snö e inte lika rolig o det krävs en jäkla massa, men du kanske har en supermega dunder stor frys, får väl hyra en snömaskin i värsta fall.Flört

//Baloo forever

Anco
0

#13. Jag kanske tar dig på allvar en vacker dag. hihi. Får gärna bli lite varmare först. Kanske lagom tills lilla föilis kommer till världenGlad

linasvovvar
0

#15Du är hjärtligt välkommen, när våren kommer så är fölis här och en kull valpar !!

Anco
0

Åhhh Lina…. du frestar mig!!!!!! Jag kommer att ta dig på orden,jag lovar!!Kanske kan ta med min blandis tik nån gång så hon kan få röja med dina vovvar??

linasvovvar
0

#17 viss får du det, vilken sötsak du har är det briardbladning ???

Mina vovvar är jättesnälla och tycker alltid det är kul med nya vänner

Anco
0

#18 nej du.Ska kanske starta en länk där alla får gissa vad det e för en blandning?? Skrattande

Gissa på!!!

linasvovvar
0

#19 snauzer ( stavas???)