Såååå Förkyld!!!!!
Har nu i flera månader haft förkylning i kroppen som inte har velat bryta ut, tills för 2 veckor sen då det blev nån blandning influensa o förkylning, med ont över allt, fingrarna tjocka som prinskorvar etc. Men nu igår o inatt har det brutit ut, kan inte ligga ner, för ena stunden måste jag snyta mig, för att andra stunden bli så tät att jag inte kan andas utan måste ta nässpray o så håller det på. Varför i hela friden ville jag att skiten skulle bryta ut???? SUCK.
Problemet e oxå att jag bara kan sova på mage.
Zimba e jätteförkyld
Nä det e inte synd om mig, ville bara gnälla lite 
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever
Men jag kan tycka synd om dig ändå jag, även om du bara ville gnälla lite! Förkyld är HEMSK
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

Tack, va gullig du e. Förkylning e ok, bara näsan kunde bestämma sig, inte rinnsnuva, tät, rinnsnuva, tät osv.
//Baloo forever
Jag har likadant men jag är allergisk. Igår låg jag hela dagen med feber och näsan rann hela tiden. Idag är det stopp. Eftersom pollensäsongen har kommit tidigt i år. Jag är allergisk mot hassel,al och björk. Jag tycker du skall kolla upp det.

Jag e pollen allergisk sen mååånga år, har redan börjat äta allergi tabletter, nä detta e en praktförkylning.
//Baloo forever

Ja fy allt är så tidigt i år. Det är t.o.m att fästingarna hunnit sprida smitta.
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

Så ja nu har jag kämpat i 4 timmar för att sova, men det funkar inte, snyter mig o måste sen ha nässpray. Hur jag än försöker så bråkar näsan med mig, GÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSP. Ska testa soffan nu o se om det kan funka.
Hatar detta.
Nix, jag e inte nässprays missbrukare, tar det i sällsynta fall som nu.
//Baloo forever

Zimba: Krya på dig, vännen! Jobbigt att vara så där hemskt förkyld! Nätterna är ju alltid värst.. urk.. när man knappt får luft.. Jag hoppas att det släpper snart! Healing-kramar från Hopi.

hm, #6, vid var 4:de förkylning ungefär, så blir jag SÅ nästäppt, så att ingenting utom Rinexin-tabletter, hjälper.
Sitter upp hela natten, känns som om en stor potatis, bakom näsan, kan inte sova pga. nästäppan, inte äta eller dricka.
En Rinexin-kur på 7-10 dagar är det enda som hjälper då, kolla med din läkare, för jag är osäker på om dom går att köpa receptfritt.

Hopi: Tack för healing kramarna. Märker snart om du e en duktig healare. 
#8 Har prövat med Rinexin massor av gånger, men det funkar inte ett dugg på mig, tyvärr.
Nu skulle ni se mig, kan snart ta jobb som clown, näsan e sååååå röd o sårig. Rekordet i dag har nog vart 15 minuter mellan snytningarna, (hoppas jag stava rätt så ni inte tror jag får stryk) 
//Baloo forever

Nu kommer ni tro att jag e nåt psykfall lr nåt. Men när jag var ute med vovven förrut, så kändes det så märkligt i huvudet, typ yrsel men ändå inte. svårt att förklara. Sen tycker jag att det står en gubbe o tittar på mig, men det var bara en papperskorg.
Det e konsten att skrämma sig själv.
Hur tycker ni att jag mår?????? Japp, jag har mängder med feber.
//Baloo forever
Hoppas du mår bättre Zimba! Skickar lite krya-på-dig-kramar från småland!

dreamiz: Tack för kramarna. Jo det e lite bättre, kan andas genom näsan nu, så inatt e har jag kunna sova utan att näseländet bråkat med mig. Men jag känner ingen lukt o har knappt nån smak, käkade pepperchips härrom kvällen o det smaka bara luft, 
//Baloo forever