Alltid trött
Jag är jämt trött och feber varje dag. Det tar på kraftern+att min son är autistiskt och behöver tillsyn hela tiden.Just nu har jag sån värk och feber.

Du behöver inte känna dig ensam om detta, tröttheten e så jäkla tröttsam, det e jobbigt att va trött hela tiden. Min normala temp ligger på 38grader, men jag hatar värme.
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever

Trött tycker jag att jag alltid är, mer eller mindre.. Men feber varje dag..? Det låter ju inte bra.. Vad säger läkarna om det? Ska det bero på fibron så att det är bara att acceptera det eller?? Låter som du har det himla tufft, rockyboy.. Hoppas att du kan få hjälp både med din hälsa och din son! Håller tummarna för dig! Kram!
Zimba: Så du har 38 grader som normal temp? Har du alltid haft så eller har det kommit på senare tid??
Usch ja…är också trött jämt. Som tur är har jag inte feber jämt, men har väldigt låg grundtemp (36,3-36,4) så jag känner av direkt om tempen stiger till 37 (som ska föreställa normalt). Då blir jag ännu mattare. När jag varit till läkare och sagt att jag känt mig febrig och de frågat mig om temp och jag har sagt strax över 37 så tycker de jag är löjlig :-(
Känner igen det där med tröttheten, den är förbannat jobbig. Min temp ligger numera på ca 37,4 och jag känner av direkt om den stiger till 38 för då är det som om jag skulle vara jättesjuk, som när någon annan har 39.
Hade, innan Fibron bröt ut ordentligt, en kroppstemperatur på 36,4, så den har gått upp en hel grad.

Hopi: Det där med 38 grader har jag säkert haft i minst 10-15 år, fått det av fibron tror jag?????, förr var jag döende vid 38, men nu kan jag känna mig lite seg vid 39 grader. Märkligt att det kan bli så.
//Baloo forever

Zimba och Kavitha: Men vad otroligt konstigt! Det verkar alltså som att fibron höjer tempen i kroppen!!!?? Jag vet inte vad jag brukar/brukat ha för normal temp, så jag vet inte om det har förändrats, men jag har heller inte haft fibron så många år ännu.. Är det nån mer som har märkt av detta med högre temp pga fibron???

Hopi: Gör en tråd vetja, ang det med förhöjd temp, kanske inte alla som läser just denna tråden. Smart jag e va, haha 
//Baloo forever

Min normala temp ligger på 36,9, och läkaren tror att febern har ett samband med fibron.Kram på er alla!
Kanske en dum fråga. När jag trycker med fingret på nåt ställe, var som helst på kroppen så gör det ont rejält. Kan det vara fibro? Har aldrig kollat det.
Min normaltemp ligger nog vid 37. Jag är totalt utslagen vid 38.
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

april4: Det kan vara fibro, om jag va som du skulle jag kolla upp det.
//Baloo forever
#11 ja man skulle kanske göra det. Tack för svaret.