God Morgon 27/2
Tänkte bara säga God Morgon till er alla och önska er en bra dag. Själv är det regnigt och rejält blåsigt här i NÖ Skåne så det lär väl kännas i kroppen i kväll. Men det är iallafall varmt. +6,5.
Kram på er allesammen
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman

Godmorgon på dig oxå. Det e samma väder i götet som du har, mysigt tycker jag.
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever
här är vintern tilbaks, det snöade i halva går, samt i hela natt, så nu är det vitt överalt. igjen. Suck. Presis sådär lagom till vi skal flytta om 2,5 vecka.. >:<
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

MEN Va orättvist, Rita du får mer än gärna skicka snön till mig, vi har haft snö 1½ dag. Här e det blommor överallt o det knoppas i buskar o träd. men jag vill INTE ha blommor, jag vill ha SNÖ, så please pretty please, Rita
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever

Vill också ha snö!!! GIVE ME!! Här regnar det och är grått. Men har hela vintern utom november när vi hade snökaos regnat bort så kan resten regna bort med
mutter
God morgon föresten alla!
God morgon här regnar det men det är varmt ute. Skall köpa vårskor idag, är så trött på vinterkängor. Man kunde köpa 3 par skor för 500:-. Så det blir skor till mig och dottern och sedan skor som vi kan ha tillsammans eftersom vi har samma storlek.
Här har det regnat i stort sett hela dagen, blev rätt så blöt när jag gick min morronpromenad. hade inget paraply medmig. Passar dåligt i skogen, och det blir lite bylsigt med regnstället utan på kappan. vinterkappa och vintestövlar får hänga med åtminstone1,5 månad till och långkallingarna ned.
5, 6+ grader glömde jag att säga.
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Här var det dåligt väder hela dagen igår, det kom snöblandat regn. Hatar sånt väder jag får sån jävla värk. Vakna i morse och min första tanke var; hur i h**vete ska jag ta mig ur sängen och orka åka till jobbet. Som tur var så hade jag ställt klockan så jag hade två timmar på mig innan jag var tvungen att åka. Blev lite bättre under dagen och det blev vädret också
Men när kroppen blev bra fick jag fruktansvärd huvudvärk istället