OT:Annonser!
Kollar runt på olika annonssidor för att leta upp ett köksbord med stolar åt en kompis. Så finns det folk som säljer saker men har ingen bild med, jag fattar inte, kollar dom inte ens, hur billigt det än må vara, jag vill se varan innan jag hör av mig.
Jag kan inte riktigt förstå detta.
Zimba 
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever
Vill man verkligen sälja så ökar en bild chansen till det så jag förstår inte det jag heller.

Blir mer fundersam över folk som sätter ut annonser. En kompis till mig letade säng, hittade en perfekt, skrev mail till personen efterson det inte fanns nåt telenr. Det gick nästan 2 veckor innan hon fick svar, det visade sig att dom som satt ut annonsen hade åkt på semester!!!!!! Vet man inte det innan????? Men det slutade bra, kompisen fick sin säng o alla e glada o nöjda.
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever
Min dotter behövde en lite större bil, gärna en sk kombi, Hon hittade en med sin fars hjälp förståss. Hon hade åkt med bussen hit till Stockholm eftesom hon bor i Norrtälje. När hon körde hem den nya bilen sa gubben min att vi sätter annons på den direkt på blocket. så att den inte blir stående så länge hos henne. Direkt han hade satt in annonsen bröjar hennes telefon ringa. folk från halva Sverige ringde Någon tänkte komma ifrån Trollhättan och se på bilen skulle komma vid 20 sa dom (Då var klockan 18 på kvällen). glöm det sa dotterna ni hinner inte. Hennes telfon vart nerringd så att hon bad att annonsen skulle tas bort. bilen såldes nästa dag.
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk