Väderomslag
Är det fler än jag som har mer värk när vädret skall slå om?
Denna vinter har det varit helt hopplöst och nu längtar man verkligen till värmen……..

Ja, väderomslag är det värsta som finns. Jag påverkas jätte mycket av det och har gjort det lika länge som jag haft min värk. Jag kan förutspå vilket väder det ska bli genom att känna hur jag är i kroppen ;) Håller med om att vintern har varit hopplös. Min värk har varit värre än vanligt och varierat mycket.
Jag mår bäst när det är "torrt" väder, dvs jag kan klara att det är riktigt kallt ute (om jag klär mig ordentligt alltså) men är det töväder eller snöblandatregn mår jag skit. Det är samma på sommaren, regnar det så spelar det ingen roll om det är hyfsat varmt jag har jätte ont iaf. Jag minns jätte väl en vinter för några år sen. Det var rktigt kallt ute en längre period och inte så mycket väderomslag. Jag mådde jätte bra och trodde nästan att jag blivit frisk. Jag som normalt sett är dålig på hösten/vintern mådde bra. Men men med tövädret kom värken så jag hade inte blivit frisk. :( Men det var ändå härligt att må så pass bra så jag kunde njuta av vintern.
Nu hoppas jag på att det ska bli vår och vara torrt och fint ute. Inget mera regn eller snö
Ja den här vintern har varit jobig, Kanske inte så kall, men blåsig. Jag får lätt huvudvärk i blåst och i kyla. Förutom den vanliga värken som blir sämre.
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk
jag har börjat få ont i njurarna och det kanske har med väderomslaget att göra?

Japp det känns direkt i lederna, speciellt i händerna och smalbenen får jag oerhört ont massa timmar innan det ska bli åska. Innan regn får jag oxå ont.
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever
Ja det är ombytliga vädret gör en galen alltså. Ena stunden är man rätt pigg för att i nästa stund totaldäcka. Får alltid huvudvärk och blir trött innan det kommer regn eller snö, slår aldrig fel även om det kan dröja 1-2 timmar innan regnet/snön kommer från den stund jag börjat känna av det. Får även mer ont i kroppen.