Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 745 ggr
Zimba
0

Jag är glad!

Jag e glad över att ingen kommit på idèn att göra en tråd om melodifestivalen här på fibro. Det räcker med att den finns överallt, e så trött på den.

Zimba e Hemlis

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

Faxlin
0

haha, ja den är det väl färdig pratat om. ;-)
Håller med dig, skönt att slippa.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

ciatina
0

Jätteskönt att slippa tycker jag också……

Hopi
0

Urs ja.. Tycker det är överspelat det där.. Så dåliga låtar så fy!

anki1
0

3, ja verkligen. Inte ens Ainbusk var bra, och de brukar ha bra låtar. sorgligt. den enda som var någotsånär var BWO. Och då tycker jag att det visar kvaliteten.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Simson
0

Har inte sett något om den… Flört

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Zimba
0

Fast jag måste erkänna att Björn gustavsson e helt suverän, garvar gott åt han.

//Baloo forever

Hopi
0

Ja, BWO var bra, annars har det bara varit skräp.. Men iofs har jag inte sett allt.. Är glad om jag slipper faktiskt! Sambon vill gärna se.. men för min del kvittar det alldeles!! Blir mest bara irriterad över att det är så värdelösa låtar..Fundersam

Misimurf
0

Håller med dej Zimba, Björn är suverän. Han hade lätt den bästa låten igår, han va bättre än dom som tävladeFlört

Zimba
0

Misimurf: Ja visst e han, har kollat in lite vad han gjort tidigare åh jag bara garvar. Sen visade det sig att en av mina vänner bor granne med han.

//Baloo forever

Misimurf
0

Zimba- vi kanske får ta en utflykt till din vän så vi kan hälsa på Björn å få oss ett gott skratt

pottsorken
0

blev det inte nästan en melodifestivaltråd ändå? HAHA

Zimba
0

pottsorken: Jo, fast här kan det bli lite som det blir,Flört fast jag tycker inte det diskuterats låtarna så speciellt mycket o det e skönt.

//Baloo forever