Vad gör ni
för att känna er lite fräschare(det stavas inte så, va) många solar i solarium etc. Vad har ni för knep för bli lite gladare när man ser sig i spegeln?
Själv gillar jag att slinga håret eller ta en spa kväll hemma, helst ska det vara städat o mat inhandlat. Köpa kläder o nagelack kan göra mig piggare. Det behövs inte så mycket för att lura sig själv o sitt välmående, även om det bara e för några timmar.
Zimba fortsätter att undra.
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever
Jag tycker om att ha lite snygga kläder, som samtidigt ska vara bekväma. Och snygga skor på fötterna gärna klack, men inte så höga ca 4- 5 cm. Och att vara snygg i håret och lite meikad är ju inte heller fel. Fast jag meikar mig inte varje dag, utan bara när det är nåt speciellt.
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Jag färgar håret, har haft många färger genom åren men just nu har jag fastnat för en och samma ett tag.
Brukar även bada nån av mina katter för är dom fina i pälsen så känner jag mig också mycket fräschare.

Jag färgar håret regelbundet, olika hårfärg nästan varje gång. Sminkar mig gör jag varje dag så att jag åtminstone ser lite friskare ut. Ibland använder jag brunutansolcreme för att få lite färg. Solarium har jag inte solat i på flera år, det är alldeles för hårt att ligga på. Men nu har jag sett att på ett ställe i stan där jag bor så finns det ett solarie som man står upp och solar i, kanske ska testa det nån gång.
Jag solar solarium, färgar håret och gillar nya kläder.
Nagellack och läppstift är min passion.
Tycker att man kan piffa upp sig fastän man mår risigt, lättar en aning, man känner sig lite gladare……
Jag färgar inte håret, orkar inte hålla på med det. Har man börjat måste man ju hålla på, dessutom gillar jag mina grå strån. Innan var jag sk cendré. Jag har en pagefrisyr som nästan alltid är snygg även om man inte fixar så mycket med den. kamma och lite spray så är det bra. Avataren är en gammal bild, jag ser inte så blek och trött ut på den. jag brukar permanenta ibland.
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk
Jag tycker om att hålla på med mina naglar. Gör fransk manikyr på mig själv när jag vill känna mig extra fin och är det fest så åker sminket på såklart tillsammans med lite festligare kläder. Men ibland så sminkar jag mig till vardags också när jag känner mig extra "grå" och trist, men då blir det en mer vardaglig sminkning än när det är fest.
Sola behöver jag inte göra iallafall…hahahaha. Men man känner sig bra mycket fräschare när man rakat benen osv innan en lång, varm dusch. Och som bäst är det när man är nyklippt i håret också. Och att sen få krypa ner i en renbäddad säng, det är guld.

herreminje, idag tog jag på mig min nya långa kappa och mina nya höga, skor, kändes som om jag gick på styltor.
Något dylikt har jag inte vågat mig på, på många år.
Jag valde en kort promenad till bussen, väninnan bor nära hållplatsen, och sedan så skulle jag hem igen, DÅ började den ena vristen att värka, vilken tur att jag bestämde mig för att det skulle bli en kort, första promenad, i mina höga skor.
Annars hade jag varit tvungen till att gå barfota hem, i kylan.
Jaa, DET gjorde jag i dag, för att känna mig, litet mer fräsch och normal-frisk, vi får väl se vad betalningen blir imorgon…..
Jag klär upp mig och sminkar mig och fixar håret jätteambitiöst och sen går jag på stan å shoppar en liten stund =)
Jag tonar håret med toningsmousse. Kan inte använda annan toning då det fastnar i håret som färg och jag orkar inte hålla på att färga hela tiden. Det blir ett litet kortvarigt lyft när jag känner att jag behöver det :-) Sedan kan jag gå ut och gå. Tycker att det ser ut som att det är mer liv i mina ögon och mer färg på mina kinder när jag varit ute på promenad.
Skall färga håret igen, vet inte blond eller svarthårig. Skall även beställa tid för helkroppsmassage och ansiktsmassage, det är jätteskönt. Sedan mår man bra ett tag.

Jag ska förlänga mitt hår,har haft långt tidigare.

Jag tycker att nån ny cardigan eller top känns upplyftande. Men handlar inte så ofta nya kläder.. Men köpte en cardigan förra veckan brun med prickar o kina-tecken. Den gillar jag! Sen lite svart kajal o svart mascara, örhängen, armband och nån extra ring på fingret. Då kan jag känna mig lite gladare.
Så piggar det upp att pyssla om djuren. Bada, föna, klippa klor osv. Det är roligt att pyssla med vovvarna!
Har tänkt måla naglarna lite, men har inte hunnit.. Det är annars mysigt oxå.
Håret vill jag ha naturellt, men gjorde några lite ljusare slingor lite under överhåret liksom, då blir det ingen sån där utväxt sen. Det var min kusin som gjorde det, han är frisör.