Lilla värkande jag...
Kände bara för att berätta lite om mig själv, har mest varit här inne och läst vad ni alla skriver men kände att nu kanske det är dags.
Är en mamma på 41 år, 3 barn och en sambo, min 13 åriga son fick sin diagnos ADHD år 2002 och många år av stress och psykiskt mådde jag ju dåligt pga sonen, 3 år tog det innan vi fick träffa en läkare och idag funkar han bra med sin medicinering.
Sedan dom andra 2 barnen på 14 och 9 år vart mycket åtsidosatt då jag bodde själv och fick ta hand om en "galen" son.
Idag är det jag som ständigt går omkring med värk, sover inte på nätterna, äter cipramil 10 mg och tar en stilnoct till natten men vid fullmåne är det kört = vaken natt.
Har inte träffat någon läkare än ang detta, har ringt men sitter väl uppe på någon väntelista, vet inte riktigt om jag kan göra mig förstådd och om dom "tror på" min jä**a värk rent ut sagt, är alltid trött och går med dåligt samvete om att jag borde orka men gör det inte, känner ibland att jag bara vill vara ifred och sova.
Ja detta var lite om mig och min "braiga" kropp.
Hoppas du får träffa en förstående läkare! Förstår att det måste vara stressigt för dig! Här är du inte ensam =)

Känns bra att veta att man inte är själv i allt elände ibland.
Konstigt nog så har jag under en längre tid förnekat smärtan och bara öst på i livet men det verkar som att när allt är lungt runt om mig så kör det igång värre….
Här är det bara att ösa ur sig! Det är alltid skönt att få prata med folk som faktiskt vet hur det är att ha ständig värk, att inte bli trodd osv.
Hej och välkommen hit! :)
Hoppas du får träffa en bra och förstående läkare så du får den hjälp du behöver.
välkommen hit till oss :)
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.