Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 881 ggr
Zimba
0

Hundbajs!!

Varför i hela världen ska det va så satans besvärligt att plocka upp efter sin vovve???? Lathet???? Visst jag tar heller inte alltid upp men då e det på ställen som ingen skulle bry sig.

Det finns utplacerat ställ med bajpåsar lite överallt, så att skylla på att man glömt, det håller inte. Jag e så trött på att hitta bajs överallt o det retar mig så.

Zimba e en smula irriterad. Skrikandes

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

Misimurf
0

Jag håller med!!!!!!!!

pottsorken
0

ja! speciellt nu när allt bajs börjar komma fram under snön! Skitäckligt!

Highlandertess
0

Folk som är lata och inte orkar plocka upp efter sin hund tycker jag inte ska ha hund. En hund behöver ju aktiveras rätt mycket och om de då inte orkar plocka upp efter hunden på promenader så kan man undra hur det står till med resten av aktiveringen.

Zimba
0

Jag vet inte hur många ggr som jag gett folk bajspåsar, för att jag sett att dom inte plockat upp efter hunden. Det e rätt kul att se deras min Flört

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

dreamiz
0

Jag håller med! Det är väl självklart att man måste plocka upp efter sin hund (om det inte är i skogen eller en skogsdunge eller nåt sånt.) Visst ibland kan jag få gå nästan genom hela stan utan att hitta nånstans att slänga påsen (på vissa ställen här i stan är det urdåligt med latriner) men jag plockar upp ändå.