Vårtecken!
Vad har hänt med naturen?? krokusen blommar för fullt, har sett gula blommor, vita blommor ( e inget duktigt på vad dom heter) Syrenbuskar som knoppar o diverse andra buskar. Det e bara i mitten av Februari, men nåt har gått snett i naturen. Domherrar har jag oxå sett. Det ska va snö nu inte blommor.
Vad har ni sett för vårtecken?
Zimba e lite beskymmrad 
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever

Det främsta vårtecknet jag har sett är all hundskit som kommer fram nu när snön försvunnit.
Fattar inte att folk inte plockar upp när hundarna skiter på trottoaren och andra offentliga ställen där det går mycket folk. Jag bryr mig inte om ifall man inte plockar upp när man är i skogen för det gör jag aldrig själv (om det inte är mitt på motionsspåret) Det tycker jag är en helt annan sak men går man inne i samhället då tycker jag att det är en självklarhet att man plockar bort det.
Men jag måste väl erkänna att jag slarvar en del själv men då gäller det min egen tomt. Kollade på gräsmattan idag och det hade kommit fram nåra äckliga små högar.
Krokusarna har kommit, även tulpanerna börjar att komma upp. Rosenbusken blommar och min allergi har börjat. Så nu är det vår.Har börjat med vårskor.
Snödropparna har varit uppe några veckor här hos mig.
jag hittade ett vårtecken.. det är att det är ljust när innan jag somnat ><

Upptäckte ett till vårtecken idag förutom allt hundbajs. Det har kommit tussilago vid min husknut!

Det känns som vår,det är så skönt ute. Håller med om att det är äckligt med all hundbajs som kommer fram. Själv plockar jag alltid upp efter mina.
Ja det är "vår" i luften.
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk