Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 1419 ggr
Hopi
0

28/1 Fråga Doktorn!

28/1 ska Fråga Doktorn på svt2 handla om reumatiska sjukdomar! Det måste vi ju påminna varandra om att se! Kan ju handla om fibromyalgi oxå då ju!

Misimurf
0

Bra tips HopiGlad, ska försöka komma ihåg att titta på det

Hopi
0

Misimurf: Tänkte om vi puttar upp den här tråden, så att vi inte glömmer bort den, så kan vi ju bli lite påminda så vi inte missar det! För det är ju såå lätt att glömma bort.. hum.. Flört

sighni
0

Tack för informationen! Det måste ju ses. Man vet ju aldrig. Ja, minnet är ju inte det bästaFlört

Kavitha
0

Bra att du tipsade om det, ska skriva upp det i min kalender. Vilken kanal och tid är det förresten?

Hopi
0

Det är på SVT2,  kl 18.15 tror jag att det börjar.

Kavitha
0

Ok, tack, då vet jag. :)

anki1
0

putt

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Hopi
0

Imorgon! ;)

PirjoH
0

Jag vill även tipsa om tidningen Hälsa som tar upp om fibromyalgi nu i februarinumret och har tagit upp om reumatiska sjukdomar i januarinr. Skriv gärna in era upplevelser, de har, enligt vad de meddelat mig, tagit in min insändare i det kommande nr av Hälsa som handlar just om whiplash-fibromyalgi.

Misimurf
0

PirjoH -Tack för tipset, ska kolla efter den tidningen imorn om jag kommer ihåg

Hopi
0

Jättebra tips om Hälsa-tidningen!!! Alltid intressant att läsa!

Hoppas det är nåt intressant ikväll på Fråga Doktorn oxå!! ;)

Hopi
0

Nu börjar det snart!!! ;)

Rita-S
0

jag ser på :)

fråga från innringare om fibro nu!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Hopi
0

Ingen härifrån som ringt? ;)

Misimurf
0

Missade såklart programmet, glömde helt bort det. men det finns på nätet så jag ska kolla på det senGlad

CamillaS
0

#15  finns det kvar på nätet?

Misimurf
0

Ja, jag har inte hunnit kolla på det än men gå in på fråga doktorn på svt.se så finns det där Skrattande

CamillaS
0

oki tack :)

PirjoH
0

Kommer detta med reumatiska sjukdomar på Fråga doktorn som repris? Vet någon om när i såna fall eller går det att se på nätet?

Misimurf
0

http://www.svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=53861&from=program_ao

Klicka på länken så kommer du till fråga doktorn, till höger står det "se på fråga doktorn" Där kan du se det senaste avsnittet

Misimurf
0

Nu har jag äntligen tagit mig tid att titta på programmet, tyckte att det var ganska intressant