OMG!
O.O
Jag .. jag..
jag.. är
HUSÂGARE!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vi signerade kontrakt i dag på en hälft av ett parboende i delsbo! Jisses, vi är husägare nu, min mann och jag!
ânda som kommer välga omklull glädjan nu skulle va om bostadsrättsföreningen näker oss tillträde som medlemmar :S
Vi är inga brotslingar eller terrorister, inte heter vi Bin Laden, men vi HAR betalningsanmärkningar hos kronofogden!
Men.. vi har även en perfekt betalingshistorik med Ljusdalshem i 4,5 år baköver i tid. Det måste ju räknas för nåt? :S
Och vi pratade med ordförande i föreningen själva i dag, berättade att vi har betalingsanmärkning, men att vi har gjort upp alla våra skulder, så vi är skuldfria sen sista året typ!
Det måste ju gå bra! Får vi inte tillträde som medlemmar blir köpet annullerat :S
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

Åh, LYCKA TILL, Rita.S!!!! Visst ska det gå bra!!!
Jättebra på alla vis att ha eget!!! Jag köpte mitt hus ensam för ca 6 år sen. Trodde aldrig jag skulle våga göra nåt så "stort" ensam!!! Men det gick bra o trivdes som fisken i vattnet i mitt fina 4-rums hus!! Sen efter nåt år, då flyttade en karl in här oxå tillsammans med mig o mina djur!! Men för dig Rita.S så hoppas jag inga fler karlar flyttar in.. hahahaha!
Jätteroligt att ni har tagit det steget!!! GRATTIS!!!!
det får räcka med en vovve i så fall, inga tvåbent, jag har redan karl ;)

Hehe, ja det blir nog bäst med en vovve!!! hehe En karl är lagom!
men altså.. vi äger boende!
Vi måste ju bara få tillträde i föreningen JISSES!

Det kommer ni ju få! Du ska se det blir superbra!!! Förstår att ni är jätteglada!! ;)

rita jag har en hudn här hemam om du vill ha! ;)
en hud? ;D

hudn.. ;) huund juh
aaaah! Hund? Varför? Stor/liten/ung/gammal/korsning/renrasig/snäll/välupfostrad?

stor 50 kg tung. 8 år gammal den 6/6. schäfer/bordercollie/spets. kastrerad hane.
väluppfostrad om man har pli på honom. petra har en j*kla koll på honom. guda snäll mot barn. älskar mina katter (som älskar honom tillbaks).
dock vaktig av sig.
men har du plasseringsproblem med honom då?

nej vi ha rinte provat. men han kräver mkt mer tid än vad vi kan ge honom. andreas vill inte göra sig av med honom. antingen båda eller ingen. men han får inse fakta.
jättetråkigt när det blir så. Skal presentera ideen för gubben och höra vad han säger, men jag kan nog garantera han inte tar vovve osedd iaf :)

då får ni komma ner o hälsa på… ;)
nog får vi gjöra det före vi bestämmer oss :D fast frågan är om vi med orkar med honom, jag menar, mycket aktiva raser, och två kröplingar går kanskje inte i hop.. :/
och i dag signerar vi även avtal med firman om löneforhöjning!

Stort grattis! 
Lycka till När jag köpte hus så fick jag visa kopior att allting var färdigbetalt hos kronofogden. Visa alla papper så fixar det sig. Fast jag köpte kontant så ville dom se papperna.

Grattis grattis!!! Härligt!! Nu blir det grillfester??? 
Är man öppen med sina papper kan det väl inte vara något att hänga upp sig på tycker jag. Speciellt som ni haft en bra sista tid hos nuvarande?!! Borgensmän då?
Grattis till löneförhöjningen också!!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
tack :D
Jag var även i stallet och kikade på i dag :)