Ny på forumet
Hej!
Blev precis medlem här och ville presentera mig. Hittade ingen sådan tråd, men det kanske finns? Jag skriver här ändå så kanske inlägget kan flyttas om det redan finns.
Jag är en 27-åring som bor i Värmland. Fick min diagnos för fibro när jag var 19 år. Första symptomen uppstod i 12-årsåldern med värk, migrän, synproblem, en konstig trötthet etc. I början hade jag inte problem så ofta, men efter en kanothajk på 3 dagar i slutet av 7:an så blev jag liggande länge. Troligtvis var det min "brytpunkt". För lite mer än 1 år sedan fick jag även diagnosen IBS (irritable bowel syndrome). Det var först då som jag vågade berätta hur jag haft det med magen sedan 12-årsåldern. Magproblem lider man ofta med i det tysta har jag märkt…som att det är något skämmande.
Jag pluggar för tillfället Turismkunskap på Karlstad universitet på halvtid och distans. Mina intressen är umgås med pojkvän och vänner, mina djur, läsa böcker, lyssna på musik, se på film, resa och annat skoj. Ska bli kul att lära känna er här på forumet!
Välkommen skal du va! :D Och det gjör inget om du startar ny tråd, det är fritt fram att skriva i en som finns eller starta egen :D
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

Välkommen hit och hoppas du ska trivas här.
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever
Tack ska ni ha! :-) Ja, jag ser fram emot att få höra om folks erfarenheter och dela med mig lite av mina.

Välkommen!
Välkommen hit! 

Välkommen. Hoppas du ska trivas.:)

Välkommen!!! 
Välkommen
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk
Välkommen!