Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettgodmorgon-hörnan
Läst 837 ggr
Rita-S
0

Visste ni...

att Sajten har en blogg? :)

Det har vi!

Länken är http://fibromyalgi.ifokus.se/blog

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Hopi
0

Ingen aning! Men varför? Ser lika ut som sajten.. Fattar inte riktigt..

Rita-S
0

Nej lika som sajten ser det ju inte ut, ser ut som blogg bara att alla artiklerna hamnar där typ :) för dom som vill läsa artiklerna men inte orkar ta stälning till medlemskap här osv, så finns där då faktisk ett alternativt vis att läsa artiklerna! :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur

Hopi
0

Ja, jag menade att alla artiklar och allt vad vi skrivit finns med där..

Rita-S
0

jo men av vad jag kunne se enbart artikler, det snabba jag spanade gennom kunne jag inte se en ända frittståande tråd i forumet, enbart artiklerna och kommentarerna på detta. Men detta är fritt fram att kika på utan att va medlem även här på sajten så det gör ju ingen större skillnad :)

Hopi
0

Nej, även andra inlägg i forumet är med. Lite längre ner står det "Tidigare inlägg".

Rita-S
0

Aha där var det ju :D

Jag tycker detta va riktig kul faktisk :) Hadde ingen aning att det fulgte med en blogg här. SKal dock se om jag kan få bort innläggen till forumet, vi måste ju ha nåt nytt att locka med ^^

Rita-S
0

attans går inte att påvärka.. :/ jaja, gratis reklam även bloggliknande är det i alla fall! Bloggen är ju iFokus själv så som tur är har dom kontroll på den :)