Förväntningar, förhoppningar, planer inför 2008
Hallå alla vänner!
Då var det nytt år igen, tiden går så himla fort. Vad har ni för förväntningar, förhoppningar och planer för det nya året?
När det gäller min värk så har jag inga förhoppningar… Möjligen då att den inte ska bli värre i varje fall…
I övrigt så hoppas jag på skinnybebbar, att kunna åka på lite marsvinsutställningar, på att mina djur ska få vara friska!

Jag hoppas att mitt nya jobb kommer att va roligt och att jag kommer att klara av det. Jag hoppas även att min fibro inte blir värre (bättre är det väl ingen ide att hoppas på) Jag planerar att få endel gjort här hemma under året, vill tapetsera om vardagsrummet och renovera toaletten om tiden, pengarna och orken finns. Jag hoppas också på att få lite ork till att motionera mera så jag blir av med extrakilona jag lagt på mej under de senaste månaderna. Det skulle även va härligt om det hände nåt positivt på kärleksfronten
#2 Ja, det hade ju inte varit fel för min del heller, om det hände nåt positivt på kärleksfronten. Men jag har varit singel så himla länge nu så känns som jag kommer förbli det för evigt…
Jag har massa förhoppningar inför det här året!
För egen del hoppas jag att jag kommer fortsätta kunna jobba minst 50% och att min fibro kommer förbättras. Jag har tid hos smärtmottagningen nästa vecka och ska ev. delta i en studie av ett nytt läkemedel som tydligen ska ha effekt på fibrovärken. Så jag har anledning att hoppas på förbättring, tycker jag :)
Att mina kära ska få må bra hoppas jag så klart också!
Sedan hoppas jag att min man ska få ett jobb som han trivs med och där han får användning av sina långa studier. Det skulle göra mig glad om det gick bra för honom :)
Jag hoppas också djupt och innerligt att min kära väninna, en av mina bästa som jag känt i över 20 år, ska må bättre och att behandlingarna hon genomgår för sin mycket svåra och elaka sjukdom ska vara effektiva.

sool- hoppas att du får vara med i studien och att det är ett läkemedel som fungerar. Skriv och berätta hur det går
# Visst! Jag rapporterar hur det går om jag får vara med!