Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 674 ggr
Zimba
0

Gott slut & Gott Nytt år!

Önskas till er alla här inne. Vi får hålla tummen o hoppas på att 2008 blir ett bra år, eller hur????

Zimba längtar till nästa år Flört

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

Simson
0

Gott Nytt på Er ALLA!!!

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Sool
0

Gott nytt år!

Rita-S
0

gott nyttår önskar sajtvärden till alla här inne :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

dreamiz
0

Ett gott 2008 till alla!!!

Hopi
0

Gott slut & Gott nytt!!!!!! Håller med Zimba: Hoppas 2008 blir ett bra år!!!

Zimba
0

Hopi: hoppas vi får lika kul här nästa år som vi haft detta, så många garv vi haft o som vi velat o haft oss i trådarna, minns du????

Kram på dig

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

mongu
0

Gott Nytt År!

Tyvärr slutade mitt gamla år inte bra alls. Fick tillbringa stor del av dagen med o sitta på akuten med min mamma. Hon hade ramlat ute o skadat sin axel. Hon hade skitont. Det visade sig att axeln är bruten på två ställen. Mamma firar nyår inlagd på ortopeden. Inte roligt alls för nån av oss.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

dreamiz
0

#7 Nej vad trist! Hoppas hon blir bra snart o att nya året blir ett bra år för er!

Lullan1
0

God fortsättning!

Hopi
0

Zimba: Klart jag minns! hehe Även med fibrohjärna så minns jag det! hehe. Det har varit jättekul att flamsa med dig här!!!!! Kram!!

mongu: Men fy vad jobbigt! Hoppas det blir bra med din mamma trots allt, att det läker bra!!! Kram!

dreamiz: En kram till dig oxå, för att du är en riktig vän!! God forts! 

God fortsättning o kram till er alla andra här inne oxå!!!!! ;)

mongu
0

Det hoppas jag med att det ska bli så bra som möjligt. Hon är fortfarande inlagd.O idag har läkaren sagt att hon kommer aldrig att bli helt bra i sin axel. Tyvärr.

Men det ska bli vårdplanering med kommunen, då mamma kommer att behöva en del hjälp hemma.

Jag har redan på sjukhuset sagt till att jag vill va med på den planeringen o att jag inte kan ta på mig att hjälpa mamma. Då jag inte mår bra själv. Det är helt klart bättre att jag får va anhörig o göra det jag känner att jag klarar av.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

dreamiz
0

#10 detsamma till dig Hopi!! Vet du att i år har vi känt varandra i 10 år?!

Hopi
0

#12: Är det 10 år?? Wow då får vi fira iår! hehe.

dreamiz
0

#13 Ja, i augusti 1998 började vi brevväxla. Men vi har ju träffats också. Men inte klokt vad åren går! hihi

Alven
0

Jeg ønsker alle her et riktig godt nytt år!