Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettövrigt-smärta
Läst 62 ggr
Draken
0

Skov med ökad smärta.

Nu tänker jag gnälla lite (eller mycket).

Just nu hatar jag att bo i Sverige och speciellt Norrland. Vädret är vidrigt, ena dagen är det plusgrader och andra dagen ligger det kring 20 minus. Det är rena döden för min kropp.

Jag har så jävulusiskt ont i mina axlar, armar, händer och fingrar. Sen att mitt vänstra knä numera är helt körd gör inte saken bättre. Jag väntar visserligen på operation, men det lär ju dröja två-tre månader till.

Så jävla typiskt att det skall komma nu när jag dessutom håller på att arbetsträna för att återgå till arbetet, jävla skit 🤬😭

Känner mig som en riktig gnällkärring just nu, men jag skall följa med dottern still stallet och snusa hästmule sen, så då kommer jag säkert att må lite bättre 😊

Mvh./ Draken

SKK ansluten uppfödare. Långhårig Chihuahua

Kennel Teiashis

Carmarino
0

#0: När man har väldigt ont så blir man gnällig. Helt normalt. Hoppas hästmulesnusandet hjälper lite åtminstone. 😊

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

• Redigerat 2024-01-26 09:52 av Carmarino
Zadeira
0

Du, jag förstår. Nu bor jag i och för sig i söder men denna vintern har varit sinnessjuk. Ena dagen har vi 12 minus och snöstorm med 2 dm djup snö. Sen går det tre dagar, är 7 plusgrader och regnar bort totalt. Så har det hållt på i flera omgångar denna vintern. Det här med just väderomslag är ju DÖDEN

Carmarino
0

Det tog lång tid för mig att förstå att min värk påverkades av väderomslaget, men numera kollar jag alltid barometern när värken blir värre än vanligt. Det stämmer alltid.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Draken
1

#1: 20240126_154858.jpg
20240126_154842.jpg
Hästmule är SÅ mysigt😊

Mvh./ Draken

Kennel Teiashis

Draken
1

#2: Ja denna vinter har varit vidrig, då bor jag ändå i Norrland, så jag borde vara van …men icke -🙈

Mvh./ Draken

Kennel Teiashis

Draken
1

#3: Ja det slår aldrig fel på mig. Min kropp talar om direkt när det blir väderomslag, så detta hattande mellan plus och minusgrader är rena rama döden.

Mvh./ Draken

Kennel Teiashis