Nyårsplaner
Har ni några roliga planer inför nyår?
Jag själv har planerat att ligga hemma på soffan och försöka bli frisk. Var ju sjuk i feber och förkylning för några veckor sen och nu är jag sjuk igen
Vaknade på juldagen och kände mig hängig och på annandan började febern komma. Ändå har jag jobbat sen i torsdags och ska jobba imorgon också. Så nyårsafton och nyårsdagen ska jag ägna åt att bli frisk för sen är det jobb igen.
Hoppas ni får ett trevligt nyårsfirande
Kram Marie
jag skal gjöra helstekad kalkon och bara softa typ hela kvällen! :D
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

#1 Gud vad gott och skönt det låter! Jag vet ej vad det blir, men en vanlig kväll gissar jag.

Inga problem med att veta vad man ska göra på Nyår, samma varje år. har en jäkligt skotträdd vovve, så det blir till att göra mitt bästa för att han inte ska höra eländet. Massa lampor tända, nerdragna persienner o hög musik etc.
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever

#3 stackars dej och framförallt stackars vovve. Som tur är har jag inte dom problemen med min lilla sötnos, antingen bryr hon sig inte eller oxå så skäller hon. Brukar dock undvika att släppa ut henne när det skjuts som mest
Jag har också skotträdd hund. Men ska testa ge henne en lugnande tablett i år. Har du gett din hund lugnande zimba?
Jag ska bara vara hemma med djuren o inte göra ett dugg. Hoppas inget av djuren blir rädda av allt smällande… Men kommer dra ner alla persienner, ha musik på osv för säkerhets skull. Hunden har inte visat nåt när det smällt ute hittills i varje fall. Men jag har ju ett gäng smådjur också. Men hoppas de inte reagerar.

EllaLind: Jag har Nozinan 25mg till han, har prövat dessa dom andra åren men vet inte om jag tycker att det funkar så bra, han blir ju trött å slö, men inte en chans att få med han ut. Åh vad jag hatar smällare, morr. Problemet e ju att trots mediciner så har dom ju kvar sin ångest o rädsla, trots att dom blir slöa.
Har du testat nåt? Har du stor el liten vovve? Min vovve e en Berner sennen på 50 kg, så det e inget man tar under armen o går.
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever

Jag och mina huliganer skall fira ensamma hemma. Tv och soffa är gott nog. Syster jobbar på katthemmet och är trogen. Heder till henne!!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Jag är sömnig o skulle lätt kunna lägga mig redan nu. Men det vågar jag inte för tänk om nåt av djuren blir rädd när det börjar smälla… Nä, bäst att hålla sig vaken för deras skull. Om det ändå vore nåt att se på tv..