Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 742 ggr
Rita-S
0

Julklappar! :D

Fick ni nåt fint till julen?

Jag fick så mycket! En bakmaskin fick jag, sen fick jag köksvikt, elektronisk sådan :) Och bäst av alt: Memory foam kudde!
Vi fick anatomisk utformat kudde med sådan memoryfoam skum innuti, sådan som Tempur använder :D
Dom är så goda! Jag sover på dom nu redan :)
UNDERBART! Jag ÄR mindre stel i nacken nu enn jag var innan, vet dock änn inte om det är pga rygg och nacke sakta vänjer sig vid ny säng eller om det är pga kudden, det gjenstår att se men skön är den att sova på! Jag skal anskaffa minst en till, så jag kan ha en i ryggen, den blir då inte anatomisk utformat ;)

Sen fick jag raggsokker av min manns farmor, vi fick en after eight, pängar som vi kommer spendera på att anskafa en väckarklocka som väcker med ljus och ljud i stället för radio eller pip, vi fick handdukar och badlaken som jag önskade oss, jag fick 4 harry potter böcker (fick dubbelt av en så skal byta, och då fattast bara en bok!) pontusbok, lite smycken och dom obligatoriska hygieneartikler (bodylotion, lipgloss o så ;) )

Mycket fint! MYCKET! varje jul påminnest jag om hur bra jag egentligen har det trots min fibro, jag har tak över huvudet, mat , kläder, värme, ljus, elektrisitet, böcker, alt jag vill ha finns här! Jag är en rik kvinna! Kärlek är det jag är rikast på! :D

God fortsätning på er alla :) Kramar från Sajtvärden!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Simson
0

Det låter härligt, Rita. Speciellt att du säger att du är rik på kärlek. Mycket mer behöver man inte! Kram på dig!!

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

dreamiz
0

#0 Låter härligt!

Vi köper inte mycket julklappar i familjen, vi drar lott o köper till en vuxen var. Jag är jättenöjd med det jag fick i år: en sån där shoppingbag på hjul (jag har ingen bil så denna blir perfekt när jag ska handla, istället för att bära!) o så fick jag en spelande temugg med Elvis Presley. Glad

Men den allra bästa julklappen är alla mina underbara djur o alla bebisar som växer o frodas o mår bra!!!

Zimba
0

Fick inga julklappar. Fast jag gav en massa.

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

Simson
0

#2 En "DraMaten" har jag också! Underbar vid handling!!!

Fast Atos tycker jag skall dra runt med honom istället så det gör vi ibland! Vad lycklig han är då! =)

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=079df460-387a-4cf6-bfc3-1c88a47b460e&Filename=A i Dramaten.jpg)

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Misimurf
0

Jag fick en jätte bra julklapp av min kombo, en elektrisk sax. Han tänkte att det kunde vara praktiskt för mej att ha eftersom jag har så ont i händerna. Har inte hunnit använda den så mycket men den kommer nog till användning för jag syr ganska ofta. Av min syster fick jag bla en fotoram som är tvådelad och på ena sidan ska man gjuta i gips. Jag ska ta ett tassavtryck från hunden och ett kort på henne och sätta i. Det kommer nog bli jätte gulligt.

EllaLind
0

Zimba, jag fick liknande julklapp jag med. Min syrra fick 600 spänn av farsan, och jag fick inget. Men fick just förklarat det för mig : "Du fick matjord för 2000 kronor för 4 år sedan". (Det var iofs i februari 2003)

Misimurf
0

En sån här var det jag fick i julklapp  http://www.skil.se/

Misimurf
0

klicka på multi cutter

anki1
0

Jag fick elektronisk köksvåg och en matberedare och sminkväska och en del annat. som jag skrivit på önskelistan. Jag fick allt utom 2 saker som jag skrivit på min önskelista. kanske jag får dom  till nästa helg, när jag fyller år. Jag har oxå en "dramaten" som jag inte behöver använda så ofta för jag har bärhjälp och bilburen gubbe. Min katt Sotis (som nuförtiden bor hos min dotter) älskade att ligga i den och sova. Den är 2 delad och han brukde ligga i den nedre delen.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk