Vad gör ni en dag som denna?
Jag väl säga att jag misslyckades med alla hjärtans dag igår, så idag åt jag prinesstårta till frukost och lunch . Sitter nu med hårfärg i håret och väntar på att göra mig fin. Till vilken nytta då?
Jag fryser. Har precis gått en sväng med hundarna iförd kläder passande -10. Det är +2
Gick långpromenad på fm med betydligt mindre kläder. Haft möte.
Ikväll har sonen jujutsi. Så blir en stund där uppe
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Gör inte så mycket idag.
Har feber över 38.5 och trött.
Frågade min syster om hon kunde tänka sej att sälja min väns smycken i hennes affär. Inget svar än om detta.
Suttit och lyssnat på en tjejkompis klagan på om vilken dålig hemtjänst hennes pappa får.
Pratat med en annan vän om att han råkat på en kvinna som sysslar med BDSM.
Jag skrattade så jag grät. 🤣🤣
Vi har börjat med vårstädningen. Det tar knäcken på leder och muskler, men jag känner ändå att det är värt det 😊
Idag kollar jag Skidor på tv…
Snart Mass-start skidskytte herrar.
💪💪
#4: Du och min syster 😜🤣
Det är omöjligt att få tag på syrran när det är skidor på TV. Vill jag henne något, så slår jag hennes nummer och låter det gå en eller två signaler, sedan lägger jag på. Hon ringer tillbaka när hon har tid 😉
Själv skall jag ansa och göra vattenbyte i två akvvarium 🙂
#5: 🤣🤣Har det inte ringt i telefonen så gör det det när man kollar nåt man verkligen vill se…Två vänner inom en kvart….VET de att jag kollar skyttet? hahahaha..
#6: 😂 Ja det kanske är så 🤣
Vet inte om jag ska ta en fika med en vän eller inte idag.
Väntar också besked om elstödet.
Har vadat i drygt 1 meter nysnö med hunden 🥴Han var inte lycklig på mig 🤣🙈
#9 Hahah, det förstår jag! Får han inte klumpar i tassarna?
#10: Nej faktiskt inte 🙂 Han är liten, så det kanske är därför🙂
Vi har fått lite snö här.
Har märkt att jag har blivit ljuskänslig så ögonen värker när jag tittar ut på snön.
Idag ville en kompis komma på middag men jag orkar faktiskt inte.
Hade några bra dagar i veckan men nu känns det som om jag är förkyld fastän jag inte är det.
Så idag ska jag bara ut och handla lite…blev sååååå sugen på fruktsallad igårkväll så det ska jag ha i kväll och en bra serie.
#12: man skall passa på att njuta när man kan 😁
Själv sitter jag här vid datorn med musik i öronens, medans maken och en kompis från Gotland diskuterar politik …i vanblig ordning😒🥴
#13: Pratat i tele ett par timmar nu så nuuuu blir det fruktsallad och tv. 😍😜
Idag har jag bara kollat på film, varit ute o lekt med hund och barn i snön. Ätit för mkt godis o fortsatt kolla på film.
Nålat upp ett par jeans som är för långa
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Jag njuter av min musik och en god skinkmacka vid datorn. Skall vara schaffis sedan, om inte dottern hinner komma hem och ta körningen,