4 timmar på IKEA
Igår var jag med en vän på IKEA. Vi var där i 4 timmar!!
Fikade en timme också.
Men dessa 4 timmar resulterade i en sjuehlsikes värk i ben och resten av kroppen så när jag kom hem kunde jag knappt röra på mej.
Efter detta fick jag även 38.6 i temp.
Så aldrig mer 4 timmar på IKEA! 🤣🤣
Har ni varit på något stort ställe och insett att man inte ens kommit halvvägs när man är helt slut?
Hur klarade du 4 timmar? 😮
Jag har inte fibro men artros i knäna och en ständigt värkande rygg. Klarar max en timme, men då måste jag sitta ner och vila 3-4 gånger under tiden.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker
#1: Jadu….envishet till max.
Men får lida för det idag. Ont överallt och huvet känns som ett bålgetingbo.
#2: Ja, den där envisheten ställer till det. Det kommer alltid surt efter. 😖
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker
#0: 4 timmar😲 Jag kan klara 1 timme, med vila 2-3 gånger 🙈
#4: Ja 1 timme hade gott och väl räckt. Trodde jag skulle avlida.
#5: Det förstår jag 🙈