En bra julafton?
Hoppas julafton vart bra för alla?
Det går ju så mycket virus i omlopp nu så julen kanske inte blev som man hade tänkt sej.
Jag själv hade en mysig julafton ihop med sonen och min mamma.
Jag och mannen firade ensamma, hans familj hade fått covid så det blev akut omplanering. Imorgon firar vi med min familj. Trots akut ändrade planer hade vi det jätteskönt, tror jag hade det mycket bättre såhär än om vi faktiskt kommit iväg till hans familj.
#1: Tråkigt…
Men samtidigt bra att du mådde bättre av att vara hemma och ta det lugnt. 🤗
Jag kände också att jag inte orkade med nåt stök så lugnet hemma hos mamma passade alldeles utmärkt.
Fastän hon har tv:n på högsta volym så man inte hör vad man säger..ahahhaha..
Julen var jättetrevlig, trots att maken har dragit på sig en rejäl förkylning. Kollade faktiskt så det inte var Covid, då hade vi inte låtit barnen komma hem 😊
#3: Tur det inte var covid. Och att ni haft jättetrevligt.
Träffade en kompis nu när jag vart i affären. Hennes pappa ligger inne på Infektion med lunginflammation. Så hon hade firat julen på sjukhuset.
Vi hade en helt underbar dag. Så lugnt och skönt.
Jag hade min nya skinnkjol. Satt så bra och var så skön.
Idag åkte vi ut till stugan. Kommer hem på torsdag
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
#3: Vi åkte på Covid i alla fall. Äldsta dottern insjuknade på natten. Dagen efter testade ena sonen positivt. Jag kollade mig själv i Tisdags, men jag var negativ. Skall göra ett nytt test idag.
Ingen av de andra har insjuknat.
- Redigerat 2022-12-29 10:14 av Draken