Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Läst 60 ggr
[Mia-45]
0

Black Friday - ska ni handla något?

Idag är det ju Black Friday.

Jag ska inte handla något. Brukar inte göra det på sådana här dagar utan jag håller mej till de vanliga reorna.

Ska ni handla något som ni tänkt på länge?

Carmarino
0

Handlar bara om det är något särskilt jag behöver, och det råkar vara nedsatt i pris på Black Friday/Black Week/Mellandagsrean/Efter julrean m.m. reor. Just nu är det inget jag behöver, så det blir ingen shopping för mig.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

RackarFia
0

Jag passade på att köpa alla julklappar.

/Fia ☁️

[Mia-45]
0

#2: Men oj vad duktig 😀
Jag har inte handlat en enda än. Men har inte så många att handla det till.
Man tänker varje år att detta året ska jag vara ute i god tid…hahahah…sen är man där dagen innan jul utan att ha fixat.

RackarFia
0

#3 Ja det känns skönt att vara klar 😃 har inte heller så många, vilket är skönt det med.
Haha ja detta är nog det tidigaste jag någonsin varit klar tror jag, brukar alltid få stressa i mitten på december 🤪

/Fia ☁️

Draken
0

Handlade inget på Black Friday, fanns inget som jag ville ha 😊

Mvh./ Draken

SKK ansluten uppfödare. Långhårig Chihuahua

Kennel Teiashis

Zadeira
0

Önskade tandläkaren hade Black Friday-rea, men eftersom tandläkarräkningen behövde betalas fanns inget över att handla något kul för. Inte för att jag behövde nåt eller så, men framförallt är det roligt att KUNNA handla om man vill.