Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Läst 92 ggr
[Mia-45]
0

Film/serie-tips

När man är så där trött och har ont överallt kan det vara skön att bara krypa upp i soffhörnet och kolla nån film eller favorit-serie.

Har du nåt tips på nåt bra?
Gärna via Netflix eller Viaplay.

[Mia-45]
0

Mitt tips är Bonusfamiljen.
Ska komma en film nu den 4/12

Lite mer mysko kortserier är 1899 och Dark.

flocken
0

You
Manifest
La brea
Vikings
YELLOWSTONE( herregud jag dör så jäkla snygg skådis. Suckar hon o dör lite till)

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

flocken
0

Den nya svenska, nattryttarna.
Fy satan

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Maleficum
0

#3: Är den bra? Har tänkt jag ska se den men ville ha alla avsnitten först innan jag börjar.
Har ju läst mycket om den verkliga händelsen (som den är baserad på) och vet att jag redan som barn (och det är länge sen nu) hörde historier om den ridskolan och blev varnad för att man inte skulle åka dit på ridläger.

#0 Själv gillar jag att se om Merlin serien lite då och då (fanns iaf förut på Netflix), fantasy med en del humor och är lite spännande.
Sen gilla jag filmstilen på Syskonen Baudelaires olycksaliga liv tv-serien som finns på Netflix.
Är lite samma stil som The Grand Budapest Hotel (som jag också gillar).

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

flocken
0

#4: den är riktigt bra. Men man blir arg och ännu mer arg.

…………………………………..

Maleficum
0

#5: Det kan jag förstå! Kan ju säga man blivit rätt förbannad av att följa det i verkligheten.
Är lite läskigt att saker fick hålla på så länge trots att folk uppenbart visste om att det var skumt (med tanke på att till och med jag som barn hörde saker om stället).

flocken
1

#6: brukar tänka det att hur många stall har det inte så egentligen? Man gjorde ju allt för att vara i stallet

…………………………………..

[Mia-45]
0

OJ vad mycket bra tips 😁
Nu vet man vad man ska titta på de dagar man måste vila.

Royal Crown är bra. Drottning Elisabeth som nyss gick bort.
Man får följa henne i en dramatisering. Allt är inte sant som visas där men den är mycket bra.

Maleficum
0

#7: Ja, tyvärr finns det fortfarande massa utnyttjande inom hästvärlden (även om det många gånger "bara" är för arbetskraft). Tyvärr är det ju en sån miljö som "uppmuntrar" till det.

flocken
0

#9: ja tyvärr är det ju så.

…………………………………..

[Mia-45]
0

Vet inte om denna serie tipsats om: Älska mej.
Går på Viaplay.
Så jäkla bra.

Zadeira
0

Jag bingear spökjägare-serier. Ghost Adventures, Ghost Hunters, Portals to Hell, Kindred Spitits, The Holzer Files, Destination Fear, Spökjakt… Om jag tror eller inte spelar mindre roll, det är lättsmält och lätt-tittat när man inte orkar hålla fokus på en "riktig" serie eller film.

[Mia-45]
0

#12: Sånna är bra. 😎

Jag kollar Pörni nu.
Är väl sådär.