Kväll med ångest
Sitter här och har smått ångest…äver vad vet jag egentligen inte.
Känner bara en oro i kroppen.
Kan inte slappna av ordentligt.
Funderar mycket på jobbet. OM jag ska testa och se om jag fixar att jobba igen 4. 5 timma om dagen eller fortsätta min sjukskrivning så länge som FK godkänner.
Vet att om jag nu går tillbaka till jobbet så tar det kanske 14 dagar så är jag nere i skiten igen.
Med mer värk, mer yrsel, mer feber o div grejer som jag vet kör igång. Så jag fattar inte varför jag ens funderar på att testa igen.
Har gjort detta så många ggr nu att det är inte ens lönt.
Men ni vet ju hur det är….Man vill så mycket fast man egentligen vet att det inte går.
Funderar väl mycket på hur framtiden ska bli. Med ekonomi och allt.
Gräver ner mej i täcket igen i soffan och inväntar Robinson.
Usch det är inte roligt när det blir så 😔 Hoppas du kryar på dig.
Blir nog lätt så här när man inte vet något om framtiden med jobb eller sjukersättning.
Kan ju bli tvingad att gå tillbaka och jobba 75% i värsta fall och det klarar jag inte av.
Har ju ont på nya ställen nu som jag inte haft innan. Tex i fingrar, tår, under fötterna, ena armbågen m.m.
Märkte när jag jobbade sist att min högerhand har inte det greppet längre som innan och jag tappade kanyler lite hux flux. Som tur var så var de oanvända men nålen var ju framme.
Ångesten går lite fram och tillbaka. Lergiganen hjälper lite mot det.
Ben och armar har blivit betydligt sämre för min del.
#3: Ben och fötter är jobbigt när de inte fungerar och man har ont. Det är ju de man går med.
😥😥