Ont i axlar och armar.
Har märkt att när jag sitter för långe vid datorn, eller sitter med telefonen eller annan spelkontroll/handkontroll så får jag fruktansvärt ont i axlar och armar. Inte i själva leden, men i överarmsmusklerna.
Det känns nästan som om någon sitter och rycker och drar i armarna på mig.
Är det fler som har det så här, eller liknande ?
Ja jag måste upp och resa på mej och gå om jag suttit för länge.
Benen, fötter, rygg och höfter gör fruktansvärt ont om jag är stillasittande för länge.
Detta skovet känns precis som du uttrycker det.
Ont i själva muskulaturen i hela armarna. Gör ont när man böjer de och även när man lyfter på de.
Fötterna är värst. De främre "luftkuddarna" är hemska.
Min värk förvärras nu när det börjar bli kallare ute. Armarna, händerna och ena benet gör jätteont. Har även fått ont i nacken, och det har jag inte haft problem med tidigare.
Ena knät kan låsa sig rätt vad det är. Jag skulle kliva upp från soffan igår, och knät låstes precis när jag ställde mig upp, och jag bara vek ihop mig och landade i soffan igen. Stackars dottern blev jätterädd.
Har en son som jobbar på ortopeden, och han drog till min axel här om dagen, yngsta dottern hörde hur det knäppte till och blev jättearg på sonen, hon trodde han gjorde illa mig med flit.
#3: Aj aj…det måste verkligen gjort ont.
Men vi har väl överrörlighet och då är det nog lätt att nån led hamnar på sniskan.
Jag har blivit sån ibland att jag kan stå upp, vända mej om och bara hux flux tappa balansen och på väg att slå dit.
😮