Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Läst 52 ggr
[Mia-45]
0

Ny medis

Jag hälsar Draknästets_Reptiler välkommen till oss som ny Medis.
Ska bli kul detta.
Berätta gärna lite om dej för de som inte vet vem du är.

• Redigerat 2022-10-17 12:42 av [Mia-45]
Draken
1

Tack 🙂

Tja vad finns det att berätta. Jag är 50 år fyllda, är gift sedan 30 år tillbaka och vi har 9 gemensamma barn i åldrarna från 33 ner till 14 år. Jag blev diagnostiserat med Fibromyalgi för 5 år sedan. Några år senare ( 2 år sedan) fick jag även diagnosen kronisk nervsmärta ( EDS). Har dragits med artros i knän och axlar i flera år. har jobbat inom vården i snart 30 år, och det märks på kroppen 😉

Mina största intressen, förutom familjen, är mina hundar. Jag har även hållit på i många år med både reptiler och akvarium. Orken räcker inte till för alla djuren nu, så jag har gjort mig av med (alltså sålt) mina reptiler till fördel för hundarna.

Fortfarande finns det 2 ormar kvar, men det är de två yngsta döttrarna som har hand om dem.
Akvariumen finns fortfarande, men de sköter sig i stort sett själv. Om det behövs så hjälper äldsta och yngsta dottern till med dem.

Jag är Medarbetare på flera siter, och jag är även värd på några. Vissa av siterna som jag är värd på är ganska inaktiva, så de tar inte så mycket tid, annat än att jag kikar in då och då om det kommer nya inlägg 😊

Vet inte om det är så mycket mer att berätta, ni får helt enkelt fråga om ni undrar något 🙂

Mvh./ Draken

SKK ansluten uppfödare. Långhårig Chihuahua

Kennel Teiashis

[Mia-45]
0

9 barn….beundransvärt. 😍
Jag tycker det räcker med 1…😂 som är fyllda 30.

Draken
0

#2: Fördelen med många är att de underhåller varandra, så jag behöver inte vara lekledare hela tiden då det är mellan 1,5 och 3 år mellan dem 😁

Mvh./ Draken

Kennel Teiashis

Heddiz
1

#1: Vad kul Draken välkommen 💐- om vi tar bort 9 barn och reptiler så har vi mycket gemensamt 😅 eller iofs jag fick min fibrodiagnos 97 och ME diagnos 98 tror jag så jag har haft det myyycket längre än dig 25 år…

Min fibro är mycket bättre, men ME kommer i skov.

The more i get to know people.
The more I love my Dog
"Mark Twain"

Draken
0

#4: Jo vi ses ju på andra siter lite då och då 😉

Mvh./ Draken

Kennel Teiashis

• Redigerat 2022-10-12 10:18 av Draken