Ny värd
Hej på er.
flocken valde att lämna över till annan Sajtvärd nyligen men är kvar som medis.
Jag tackar dej flocken för att du hållt liv i sajten vilket inte alltid är det enklaste när orken tryter och värken sätter in.
Du har gjort ett kanonjobb och alltid vara snäll och trevlig.
Är glad att du stannar som medis och även Pyttelite.
Jag själv har huserat på iFokus i många år. Varit värd för ett antal sajter och även medis på en del.
Har själv värk sedan 2013 då jag fick min diagnos Fibromyalgi.
Jag ska försöka hålla liv i denna sajt och det kommer komma lite trådar då och då och säkert nya artiklar framöver.
Men tack flocken för denna tiden.
- Redigerat 2022-10-05 09:12 av [Mia-45]
Tack flocken och välkommen Mia!
#1: Tack Zadeira :-)
Men hur 17 hittar man smilisar??
Lycka till 👍
Kanske du får mig orka vara här inne lite mer
Sajten behövs verkligen
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
#3: flocken
Du får skriva när du orkar helt enkelt. Jag förstår dej till fullo.
Kram
#2: Smilisarna hittar du antingen genom att trycka ner Windows-knappen och . (punkt) samtidigt, eller också högerklicka där du vill ha dem och välja alternativet Emoji. 😊
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
❤🌹 Hittade….
Tack Carmarino.
#6: 👍😊
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Lycka till med sajten!
Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.
#8: Tack Pyttelite 😊
Lycka till med sajten!🌻
Jag tycker att det är viktigt att man håller fast vid att det ska vara något roligt och positivt att vara Sajtvärd, inte något tvång eller "måste" (vilket jag kämpar med själv ibland). ❤️
"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com