Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etiketterprathörnangodmorgon-hörnan
Läst 57 ggr
flocken
0

Vecka 24 fibromyalgi

Ny vecka nytt klotter

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

flocken
0

Jag vet, det är tisdag.
Men har ett dumt skov just nu. Försöker klara av jobbet. Sen är jag slut.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Lussan20
0

Jag har mycket värk nu också! Undrar om någon mer har ont i bukhinnorna och blåsan, som UVI, jag hade en influensa till julen 80, då startade detta upp.
Första åren ont hela tiden, kunde inte ens ha en väska på axeln. Nu kommer det i stora skov, ibland nästan outhärdligt, varenda muskel värker. Svullnar och blir så trött av värk. Inga tabletter tar.
Jag har genom åren fått så många diagnoser, men nu är det SLE eftersom det går på organen. Men man kan säkert ha båda på en gång. Oftast kommer de stora skoven med omslag i vädret.
Stackars er som måste arbeta, det är nog att bara vara då det är som värst…Kram från WL

flocken
0

#2: jag är så tacksam att jag kan vila hela eftermiddagen bara hundarna fått en långpromenad på morgonen.
Det tråkiga är att jag måste ändra lite på mitt företag. Har i alla år kunnat erbjuda dagis enstaka dagar för icke inskrivna dagishundar. Om man ska iväg under dagen, behöver socialträning osv.
Men måste ta bort det. Jag blir så dålig i flera dagar efter. Men kommer fortfarande kunna erbjuda att ta med på promenader i mån om tid.
Men jobbigt när det kommer drabba flera stycken. O hur man ska berätta.

…………………………………..

flocken
0

Äntligen kommer familjen hem efter några dagar vid stugan.
Har fortfarande en jobbig värk som inte vill ge med sig.

…………………………………..

flocken
0

Hua min rygg.. Hoppas en promenad får det att lätta.
Börjar tröttna på att ha då här ont

…………………………………..