kiropraktik
Jag har nu gått hos en kiroprakter i ett par månader, han lindrar verkligen min smärta i så där två veckor, nu har jag inte varit hos honom på ett tag ska dit i morgon igentligen, men hinner inte måste ändra tiden. Jag kan inte leva utan min kiroprakter, jag har såååå jävla ont nu ett par dagar och jag vet att det beror på att jag inte varit hos honom, kan inte sova, rida, stå el gå och framförallt inte sitta ordentligt.
Vad har ni för erfaremheter av kiropraktorer ??
Min erfarenhet: _AAAJ_
det är allt jag har att säga om det.. ;)
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
Jag har blandade erfarenheter. Den första jag gick hos gjorde ingen skillnad alls, men i efterhand har jag fått reda på att hon inte alls arbetar på samma sätt som de flesta andra gör.
Men han som jag gått hos senast, och hans fru också som jag fick en akuttid hos en gång, är alldeles fantastisk! De gör verkligen underverk för ryggen. Visst gör det ont under behandlingen, men det är så mycket bättre efteråt!
Tyvärr är det väldigt dyrt att gå dit och landstinget subventionerar bara 5 besök/år, så nu har jag inte varit på några månader. Men om jag hade möjlgihet att gå 1-2 gånger i månaden skulle jag må mycket bättre.

#2 Min är gratis, han är underbar och jag hade inte kunnat leva utan honom, visst gör det ont, men det går ju över efter ett tag….inget emot den smärtan man har daglige.