Vecka 13 Fibromyalgi
Välkommen till veckans klotterplank
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Fortsatt Inflammation i min dåliga fot.
Skadade den för några år sedan och gick inte till läkaren. Så den blev aldrig helt bra.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Började pingis-säsongen igår. Min pappa, mina tvåbröder ochjag har hittat ett utebord i deras område, som vi började spela på precis innan det blev för kallt i höstas. Igår invigde vi det för säsongen och jag har så jävla ont. Träningsvärk - släng dig iväggen. Fibroträningsvärk är steget tyngre.
MEEEEN ska också säga att jag är gla att vi är igång igen, för jag behöver det verkligen.
#2: waow pingis. Jag träffar inte ens bollen 😄
…………………………………..
#3: Det gjorde ingen av oss i början, då jagade man mest bollen som flög iväg. Sakta men säkert har jag i alla fall börjat träffa några bollar och till och med vunnit enstaka matcher. Valde pingis av den enkla anledningen att det är med familjen, känns inte som någon tvångsträning utan är liksom ett kul sätt att komma igång och umgås kravlöst med med nytta.
Men ja,träningsvärken och fibron är ju på topp.
#4: jag blir ändå imponerad. Tycker det räcker med att spela kubb 😄
Det viktigaste är att man har roligt.
…………………………………..
Ringt kiropraktorn.
Skuldrorna har låst sig mot insidan. Känner mig handikappad och får huvudvärk och illamående
…………………………………..
Varit några kämpiga dagar sen kiropraktorn i onsdags. Han tog in mig inom 2 timmar. "du lät desperat"
Ryggen såg inte ut som en normal rygg.
Jag har såna Inflammationer just nu. Har så ont.
Har precis tagit ett varmt bad i jacuzzin. Hoppas det lättar något
…………………………………..
Idag har jag känt mig rätt pigg. Skönt med lite ledighet.
…………………………………..