Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etiketterprathörnangodmorgon-hörnan
Läst 90 ggr
flocken
0

V 4 Fibromyalgi

Ny vecka, nytt klotter

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

flocken
0

Godmorgon
Trött, men ser ändå framemot dagen. Hur kan man inte?
Det måste vara jobbigt att inte gilla dagarna pga sitt jobb tex.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

flocken
0

Hemma efter första familje mötet hos barn och ungdomshälsan. Gick jätte bra.
Sen McDonalds och EKO hallen.
Men nu är jag helt utmattad.

…………………………………..

Zadeira
0

Var på min andra medicin-utdelning idag. Jag har missbrukat sömntabletter, så nu går jag på strikt "avtändningskontroll" och får hjälp av min psykiater att på sikt sluta med dem helt. Så jävla stolt över mig själv! (ursäkta det fula ordet, är bara så otroligt stolt över att jag sökte hjälp på eget iniaiativ och av egen vilja)

flocken
0

#3: grattis ✨
Det är aldrig lätt att söka hjälp oavsett vad det handlar om. Det blir tufft och kämpigt att sluta. Men vet att du klarar det.
Innan jag träffade min man satt jag rätt hårt i alkoholen. Men fick hjälp o var nykter i 10 år.
Nu vet jag mina gränser o kan ta något glas vin utan problem. Men är oftast inte sugen

…………………………………..

flocken
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3

Jag ❤️snö. Så är det bara

…………………………………..

Zadeira
0

#4: Tack för pepp! Jag har stöd från familj, pojkvän och vänner. Var helt ärlig med dem och berättade för vi är så tighta att jag kommer behöva dem. Är verkligen glad jag har det nätet runt mig som jag har. Första abstinensbesvären slog till igår och jag mådde skit. Trots att jag inte slutade Cold Turkey utan får ut halva dosen jag självmedicinerat med för att det inte ska bli farligt varnade sköterskan mig för det.

Sorry för rant. Men så skönt att skriva av sig sina funderingar när man är i en sits som är helt ny och man inte riktigt vet vad som väntar.

Zadeira
0

#5 Sigge (heter han väl din vovve) ser också ut att gilla snön!

flocken
0

#6: utan bra stöd är det svårt att klara det.
Jag slutade med morfin och orudis (Inflammations dämpande) när vi bestämde oss för att bli gravida. Nu är sonen 8 år.
Det var fruktansvärt. Gick i skogen o mådde skit.

…………………………………..

flocken
0

#7: ja han heter sigge. Tror han åt för mkt snö igår. Varit dålig inatt =jag har fått gå ut med han inatt

…………………………………..

flocken
0

Igår gick jag på cbd oljan. Hade en flaska kvar. Har inte behövt använda det på länge. Men nu vill inte värken ge med sig. Behöver lite xtra hjälp

…………………………………..

flocken
0

Fullt upp idag med chans till vila.
Till pulkabacken med en väninna och 7 barn 😵
Sen göra våfflor till alla.
Efter vila gjorde jag hamburgerbröd till kvällens hemmagjorda hamburgare.
Gick en kort sväng i - 9. Behövde bara få andas. Mannen jobbar 06-18 i helgen.

…………………………………..