Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etiketterprathörnangodmorgon-hörnan
Läst 52 ggr
flocken
0

Vecka 2 Fibromyalgi

Välkommen till en ny vecka här hos oss. Klottra på

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

flocken
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Underbart härlig dag. Nu lite minus ute. Hoppas på snö. Tänk att vakna till det

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

flocken
0

Lite öm i kroppen. Brukar vara det efter en jobb dag. Men nu är det dax igen.

…………………………………..

Zadeira
0

Väntar en lång, tung vår framför mig. Ska få remiss till ätstörningsenhet i Malmö pga ätstörning, ska få medicinutdelning för att jag inte får ansvrara föra min medicin längre (missbrukar sömntab), inskriven på samtalsterapi en gång i veckan, översikt av medicinering osv.

Oron övr att behöva bli inskriven på AF är just nu noll, har så jäkla mycket med mig själv som måste tas om hand innan det är är läge och FK verkar ha förstått att jag är i värre skick än jag nånsin varit.

Sorry, behövde ranta av mig lite.

flocken
0

#3: vi är här för att man ska kunna prata av sig.
Låter som du har det väldigt tufft. Jag hoppas att allt blir bättre för dig. Även att det kommer bli en jobbig tid för dig

…………………………………..