Hjälp i vardagen
Behöver ni någon xtra hjälp för att klara vardagen?
Allt från hjälpmedel till någon person som måste hjälpa med något specifikt.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Jag har flera saker som hjälper mig i vardagen. En flask/burköppnare, ett extra handtag till stekpannor och kastruller, sen en upp plockar. Så jag slipper böja mig för att ta upp från golvet. Använder även för att ta ner något från hyllan högst upp.
Ska fixa bilder
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Puttar upp denna
…………………………………..
Något som vore bra att ha om man har ont i handlederna eller svaga händer är en öppnare till de där idiotiska locken på förpackningarna (Arla) för yoghurt och Kefir t.ex.
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
#3: denna funkar faktiskt till de där små locken.. Kan bli lite trångt. Men blir lite hjälp.
Använder denna mkt. Skulle inte klara mig utan den
…………………………………..
#4 Tack! 🌼
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
#4: Har du fler tips och bilder på mojänger som underlättar vardagen?
Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.
Ska ta kort på den där som hjälper mig bära ex kastruller och stekpannor. Är som ett xtra portabelt handtag
…………………………………..