Ny behandling
Efter säkert 1 års betänkande. Ska jag? Vågar jag? Efter den sista omgången med värk där jag grät mig till sömn bestämde jag mig. Nu kör jag. Igår började jag med cbd olja. Varför jag tvekat? Den är utvunnen från hampa / cannabis. Men de har tagit bort drogen så att säga. Bara de bra sakerna kvar. Jag tar 2 droppar 3 gr/dag. Precis när jag tagit dom mår jag illa och yrsel. Men ska vara en vanlig biverkning innan man är van. Hur mår jag? Mer avslappnad. Den värsta smärtan är borta. Nu pirrar det i kroppen ist för överkörd av truck. Mitt mål är att sluta med morfinet. Ska bli intressant att se hur det utvecklar sig
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Låter spännande. Hoppas att det hjälper dig att få en bättre vardag.
Stolt ägare till tre La permer
Det känns som ett experiment. Men ibland måste man prova nytt.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Jag provade CBD för typ ett år sedan, men märkte tyvärr aldrig av någon effekt. Vet inte om jag doserade för lite eller inte gav den tillräckligt med tid (hört att det kan ta nån månad innan förbättring sker) så jag slutade. Hoppas det hjälper dig!
Där jag köpte fanns det olika styrkor. Tog mellan. Har alltid reagerat bra på udda behandlingar. Är allergisk mot så många vanliga mediciner. Jag hoppas o ber att det ska bli bättre. För vet inte hur länge till jag orkar.
…………………………………..
Ist tog jag inte min morfin tablett. Sov hela natten och vaknade utan någon "överkörd av truck värk" Se hur dagen blir
…………………………………..
5 dagar utan morfin. Känner mig klarare i huvudet. Den här vanliga värken som ligger o maler kommer aldrig försvinna. Men vilken skillnad på hur jag mår. Smakar pyton. Men börjar vänja mig
…………………………………..
Vad skönt att höra att det verkar göra gott för dig!
Den olja , är den inte detsamma som jag äter i flera år? Kokosolja ?
jag önskar av hela mitt hjärta att den hjälper till dig! och att du sliper ta morfin!
Ett styrkekram från mig!!!
Nej. Googla på cbd olja så får du veta mer
…………………………………..
Nu läste jag om den. Förstår att den är inte kokosolja
Detta är starkare saker. Har varit mkt skriverier om det gör i Sverige. Jag räknar inte med att jag kommer vara morfin fri helt. Men kan man minska o hitta andra lösningar så betyder det mkt
…………………………………..